خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی شهرستان آمل خبرداد:

دستگیری باند جعل اسناد و مدارک دولتی در آمل

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۵۷۲

فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از دستگیری باند سه نفره جعل اسناد و مدارک دولتی در شهر آمل ، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "نعمت الله آزادی" گفت: در پی کسب خبری منبی بر فعالیت یک باند 3 نفره جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی های قضائی، با بررسی های همه جانبه و انجام تحقیقات پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که در منزلی ویلایی در یکی از روستا های این شهرستان سکونت داشتند دستگیر کردند .

سرهنگ آزادی ،تصریح کرد: ماموران در بازدید از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک جعل هویتی، تعدادی مهر ادارات دولتی و ابزار و آلات جعل از جمله پرینتر ، اسکنر و ...به همراه تجهیزات و ادوات جعل مهر و ... کشف کردند .

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه متهمان در بازجوئی ها با به کلاهبرداری به شیوه جعل اسناد و مدارک و اغفال شهروندان با وعده تبدیل اسناد عادی به اسناد رسمی نیز اعتراف کردند، بیان داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند .

سرهنگ آزادی در پایان از شهروندان خواست: امورات اداری خود را از طریق مراجع قانونی و با کسب راهنمائی از مراجع مربوطه انجام دهند تا در دام اشخاص فرصت طلب نیافتند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز