خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی خبر داد:

کلاهبرداری تلفنی از داخل زندان

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۷۵

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از شناسایی و دستگیری 3 زندانی حرفه ای که در تماس هایی متقلبانه از 4 نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ "شهرام دمساز" ، گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی آنان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که طی تماسی تلفنی با شهروندان از داخل زندان با معرفی خود به عنوان کارمند بانک و به بهانه برنده شدنشان در بانک از آنان کلاهبرداری می کردند، شناسایی کردند .

سرهنگ دمساز، خاطر نشان کرد: این افراد که به دلیل ارتکاب جرم در زندان قائمشهر به سر می بردند، با تشکیل یک باند 3 نفره ، طعمه های خود را شناسایی کرده و از آنان کلاهبرداری می کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهمان به پلیس آگاهی شهرستان تحویل شده و در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از 4 نفر از شهروندان به مبلغ 70 میلیون ریال اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی، تصریح کرد: متهمان که وجه کلاهبرداری شده را مستقیما به حساب زندانیان دیگر واریز کرده بودند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند .

سرهنک دمساز در خاتمه با اشاره به این که برای دریافت جوایز بانکی و ... نیازی به رفتن پای دستگاه های خودپرداز نیست ، از شهروندان خواست: از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و درصورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز