خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری :

توزیع 9 میلیارد و 600 میلیون تن فرآورده های نفتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۱۸۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از توزیع 9 میلیارد و 600 میلیون تن فرآورده های نفتی در مازندران در 11ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سبحان رجب پور روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران و همیاران نفت منطقه ساری افزود: فرآورده های نفتی توزیع شده شامل بنزین، نفت گاز، نفت کوره و سوخت هواپیما در سطح استان مازندران است.

وی اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری فعالیت گسترده ای را از فریدونکنار تا گلوگاه در دستور کار خود دارد و در این راستا جایگاههای سوخت مختلفی را تحت نظارت هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری اضافه کرد: اکنون 220دستگاه نفت کش جاده پیما، 124محل عرضه نفت و بنزین، 86 جایگاه سی ان جی، 205 فروشندگی نفت سفید و نفت گاز روستایی، 9 تاسیسات مادر گاز مایع و 210 نمایندگی عرضه گاز مایع در استان و منطقه نفت ساری فعال است.

رجب پور گفت: روزانه حدود 8 میلیون لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و سوخت هواپیمایی از انبار نفت ساری بارگیری و به مقاصد مختلف حمل و ارسال می شود.

وی افزود: در مقاطعی از سال سوخت استان های همجوار را هم تامین می کنیم و همچنین ماهانه 500تا 600 هزار لیتر سوخت هواپیمای دشت ناز که البته سوخت هواپیما در زمان حج تا یک میلیون لیتر در ماه می رسد و همچنین سوخت نیروگاه بر عهده شرکت نفت منطقه ساری است.

این مسوول در ادامه با تاکید بر صرفه جویی و رعایت مصرف سوخت یادآور شد: رعایت عدالت در مصرف و الزامات ایمنی دستور کار مصرف کنندگان فراورده های نفتی باشد.

رجب پور گفت: عدم استفاده از سوخت گاز مایع برای خودروها از موارد مهمی است که باید مورد توجه باشد؛ چرا که بخش زیادی از این گاز مایع در باک خودرو بصورت غیرمجاز و خطرناک است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری افزود: می توان با عدم بیمه خودروهایی که دارای مخزن غیرمجاز گاز مایع هستند و عدم ارائه معاینه فنی به این خودروها و همچنین انجام گشت های نظارتی و جلوگیری از فعالیت صنوف غیرمجاز در این بخش، تا حد بسیار بالایی از خطرات احتمالی در این راستا جلوگیری کرد.

این مسوول بیان داشت: یارانه ای که به گاز مایع می دهیم بیشتر از بنزین و فرآورده های نفتی دیگر است.

رجب پور  با اشاره به فرا رسیدن نوروز ادامه داد: با توجه به تجربیات مختلف هرساله در نوروز تمهیدات لازم اندیشیده شده و سوخت به مقدار کافی وجود دارد و گشت های ویژه  نظارتی و کنترلی انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: نواقص جایگاههای سوخت با بازدیدهای مستمر در حال رفع است و خرید به موقع فرآورده ها و نظافت عمومی و آماده سازی نمازخانه و سرویس های بهداشتی در جایگاههای سوخت انجام می شود.

وی اظهار داشت: کنترل کمی و کیفی براساس زمان بندی در طول سال انجام و در پیک مسافر و ایام نوروز این کنترل ها دائمی انجام و گزارشات تخلفات در کمترین مدت بررسی می شود.

رجب پور افزود: شماره تماس 33270138 کشیک منطقه نفت ساری است که در ایام تعطیلات از 8صبح تا 10شب و شماره تماس 33270140 تلفن هوشمند روابط عمومی و شماره 09627 شکایت مردمی شرکت ملی نفت ایران است که 24ساعته پاسخگوی شکایات و نظرات آحاد مردم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز