خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۳ درصدی توزیع سوخت به مناطق کشور از انبار نفت منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : انبار نفت ساری یکی از پنج انبار بزرگ کشور است که به بیش از هفت منطقه با ناوگان جاده ای ، انواع فرآورده ارسال می کند.

به گزارش ایلنا، حسینعلی طالبی با اشاره به حجم بالای عملیات انبار نفت ساری ، اظهار داشت : با توجه به ظرفیت بالای ذخیره سازی و پشتیبانی با نیروهای توانمند عملیاتی وسازماندهی پیمانکاران حمل و نقل جاده ای ، در هشت ماه اول سال بیش از ۳۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی به هفت منطقه کشور ارسال شد .

طالبی افزود : در هشت ماه اول سال ۹۴ حدود ۹۳ میلیون لیتر بنزین، حدود ۱۴ میلیون لیتر نفت سفید، حدود ۴۹ میلیون لیتر نفتگاز و ۳۷ میلیون لیتر بنزین سوپر با بیش از ۷۱۰۰ تانکر حمل سوخت به مناطق چالوس ، گرگان ، مشهد ، بجنورد ، سبزوار ، شاهرود و ارومیه ارسال شد .

وی انبار نفت منطقه ساری را پشتیبان نیروگاههای نکا ، انزلی ، علی آباد و نوشهر در زمانهای لازم دانست و اذعان کرد : در هشت ماهه سال جاری نیز از انبار نفت منطقه ساری به مقصد مناطق دیگر مقدار تقریبی ۹۱ میلیون لیتر بنزین، ۳۶ میلیون لیتر نفت سفید، ۸۱ میلیون لیتر نفتگاز و ۸۵ میلیون لیتر بنزین سوپر با تعداد تقریبی ۸۶۰۰ تانکر حامل سوخت به این مناطق ارسال شده است که در مجموع حدود ۳۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده به مقصد مناطق دیگر بارگیری شد .

مدیر منطقه ساری قابلیت دریافت فرآورده به طور مستقیم از خط لوله و تعدد بارگیری به طور همزمان در حجم بالا را از مزایای این انباردانست و افزود : در شرایط بحران روزانه تا حدود هشت میلیون لیتر فرآورده از انبار نفت ساری بارگیری شده است.

طالبی در پایان از تجهیزات عملیاتی پیشرفته و به روز انبار نفت ساری خبر داد و اظهار کرد : این انبار با تجهیزات به روز کشور در ایمنی و اطفاء حریق و با کارکنان مجرب و کارآزموده ، حدود ۵۰ سال عملیات بدون حادثه، در حال سوخت رسانی به سراسر استان و دیگر استان ها می باشد .

 

کد خبر : ۴۴۲۳۲۲