خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد :

کاهش 40 درصدی پرونده های کمیته تخلفات در منطقه ساری

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۱۵۲

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : بازرسان رسیدگی به تخلفات منطقه ساری با بازدید شبانه روزی از مجاری عرضه فرآورده های نفتی در کاهش تخلفات توزیع و فروش مجاری عرضه سوخت موثرند .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به برگزاری جلسات ماهیانه کمیته رسیدگی به تخلفات با هدف رسیدگی به تخلفات توزیع و فروش مجاری عرضه سوختهای مایع و سی ان جی ، بیان کرد : با توجه به آمار پرونده های رسیدگی شده در سالهای 95 و 96 توسط کمیته رسیدگی به تخلفات منطقه ساری ، کاهش 40 درصدی تخلفات توزیع و فروش دیده می شود .

وی افزود : تعداد پرونده های رسیدگی شده در سال 96 در منطقه ساری 125 پرونده بوده که از این تعداد 25 پرونده متخلف شناخته نشدند و رای برائت برای آنها صادر شده است .

حسینعلی طالبی اظهار کرد : در سال 96 از صد پرونده متخلفانی که در کمیته رسیدگی به تخلفات منطقه ساری  بررسی و برای آنها حکم صادر شد مبلغی بالغ بر 4/1 میلیارد ریال غرامت دریافت شد .

طالبی مراحل بررسی پرونده ها را در کمیته رسیدگی به تخلفات اینگونه شرح داد : به محض دریافت گزارش تخلفات که از سوی بازرسان ، کارشناسان و مردم ارائه می شود ، با بررسی دبیر کمیته و تایید مدیریت منطقه ، موضوع در حضور متخلف و اعضای جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات طرح و حکم نهایی صادر و اجرا میشود .

مدیر منطقه ساری تاکید کرد : از صد پرونده تخلف در سال 96 تعداد 80 پرونده مربوط به جایگاههای عرضه سوخت بوده و 30 پرونده مربوط به نفتکشها و مابقی سایر افراد طرف قرارداد بوده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز