خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبرداد:

مصرف ۴١ میلیون لیتر بنزین در منطقه ساری

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۷۶۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: میزان مصرف بنزین معمولی در (١۴ روز نخست فروردین ماه امسال) نسبت به مدت مشابه سال ٩٢، بیش از سه درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بنزین مصرفی منطقه ساری در تعطیلات نوروز به بیش از ۴١ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری اظهار کرد: در ١۴ روز امسال، ۴١ میلیون و ٣٠٢ هزار و ۶٠٠ لیتر بنزین در منطقه ساری مصرف شده است.

حسینعلی طالبی تصریح کرد: از مجموع بنزین مصرفی این منطقه در بازه زمانی یاد شده، ٣٨ میلیون و ٣٧۵ هزار لیتر آن بنزین معمولی و دو میلیون و ٩٢٧ هزار و ۶٠٠ لیتر آن نیز بنزین سوپر بوده است.

به گفته وی میزان مصرف بنزین معمولی در این دوره زمانی (١۴ روز نخست فروردین ماه امسال) نسبت به مدت مشابه سال ٩٢، بیش از سه درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری درباره مصرف گازطبیعی فشرده (سی ان جی) نیز گفت: مصرف این سوخت پاک در بازه زمانی یاد شده، با بیش از سه درصد افزایش نسبت به ١۴ روز پارسال به ٩ میلیون و ۵۵١ هزار و ٩٨۶ متر مکعب رسید.

وی همچنین از فعالیت شبانه روزی ١١٠ باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی و همچنین ٧٧ باب جایگاه عرضه سی ان جی منطقه ساری در تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: در نوروز امسال بیش از ١٠ میلیون نفر به این منطقه از کشور سفر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز