خبرگزاری کار ایران

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته چهارم آذرماه به ۶٥ میلیون لیتر رسید

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۲۸

در هفته پایانی فصل پاییز ۴٥۶ میلیون و یکصد هزار لیتر بنزین در سراسر کشور مصرف شد.

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته چهارم آذرماه امسال با ٣ میلیون لیتر کاهش نسبت به هفته قبل، به ۶٥ میلیون لیتر رسید.

به گزارش ایلنا و براساس آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، در دوره زمانی ۲۲ تا ٢٨ آذرماه، مصرف بنزین کل کشور ۴٥۶ میلیون و یکصد هزار لیتر بود که در مقایسه با هفته پیش از آن(۴٧٧ میلیون و یکصد هزار لیتر) ٢٢ میلیون لیتر کاهش داشت.

بیشترین مصرف این فرآورده نفتی با ٧۴,۴ میلیون لیتر به روز پنجشنبه(٢٧ آذرماه) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٥٩. ۴ میلیون لیتر به روز شنبه(٢٢ آذرماه) مربوط می شود.

همچنین از مجموع بنزین مصرفی در بازه زمانی یادشده ١۶ میلیون لیتر بنزین سوپر بود که از میانگین مصرف روزانه دو میلیون و ٢٨٥ هزار لیتر این فرآورده حکایت دارد.

بررسی ها نشان می دهد که میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته سوم آذرماه به بیش از ۶٨ میلیون لیتر در روز رسید.

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به ٢١ آذرماه امسال به اندکی بیش از ۶٨ میلیون لیتر رسید. در بازه زمانی١٥ تا ٢١ آذرماه امسال، مصرف بنزین کل کشور ۴٧٧ میلیون و یکصد هزار لیتر بود که در مقایسه با هفته پیش از آن(۴۶٩ میلیون لیتر) ٨, ١ میلیون لیتر افزایش داشته است.

همچنین مجموع مصرف بنزین تهران در هفته منتهی به ٢١ آذرماه امسال، به محدوده ٩٨ میلیون لیتر رسیده بود.

در بازه زمانی ١٥ تا ٢١ آذرماه امسال، ٩٨ میلیون و ۶٠٠ هزار لیتر بنزین در تهران مصرف شد که در مقایسه با هفته پیش، یک میلیون لیتر کاهش یافته است.

میانگین مصرف این فرآورده در بازه زمانی یادشده ١۴ میلیون و ٨٥ هزار لیتر بود که در مقایسه با هفته قبل(١۴ میلیون ٢٢٠ هزار لیتر) از کاهش ١٣٥ هزار لیتری بنزین حکایت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز