خبرگزاری کار ایران

همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

پروژه های شهرداری قائمشهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۴۵

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، پنج پروژه در قائمشهر توسط شهرداری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، پنج پروژه در قائمشهر توسط شهرداری افتتاح شد.

بهمن معین پور، شهردار قائمشهر، در حاشیه این مراسمات با بیان اینکه شهرداری سازمانی برای خدمت در همه ی عرصه ها است، گفت:هرچند که ممکن است به دلیل شرایط مالی با تاخیر اتفاق بیفتد اما ما تلاشمان را می کنیم تا به مردم خدمت رسانی کنیم.

معین پور با اشاره به تعریض نساجی شماره ۲ و انباشت مقدار زیادی از نخاله ها در زمین نساجی شماره ۲، افزود: نخاله ها وضعیت منطقه را مورد آسیب قرار داده بودند، در بهمن سال گذشته با هماهنگی شورا تعریض نساجی صورت گرفت.

وی در ادامه باتاکید بر ایجاد یک خیابان ۲۰ متری، تصریح کرد: سایپا بعد از سالها تعریض را انجام داد.

شهردار قائمشهر با اشاره به بار ترافیکی خیابان کارگر، ابراز کرد: نیاز به انتقال بار ترافیکی به پل شهید عباسپور را داریم.

وی گفت : پلی به طول ۳۲متر و با عرض ۲۱متر و با هزینه ای بیش دومیلیارد تومان ساخته شد که ترددهای مسیر را ایجاد می کند و ارزش افزوده نیز برای منطقه دارد.

شهردار قائمشهر با اشاره به پروژه کلنگ زنی ساختمان شهرداری شماره ۲ گفت: ساختمانی ۶طبقه و با دو طبقه زیرزمین درپارک شهید روح اللهی بنا خواهد شد.

وی اظهار داشت: بی خطر سازی زباله های عفونی نگاه قابل توجه ای را درحوزه شهرداری نیاز داشت.

همچنین، پل شهرک شاه بابایی به عرض ده متر و طول پنج و نیم متر با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال افتتاح شد.

پروژه های امروز، ماحصل کمیسیون های تخصصی شورا است

در ادامه عباس صالح زاده، رئیس شورای شهر قائمشهر گفت: اتفاقاتی که در قائمشهر رقم می خورد در شورای اسلامی به همت شورای شهر و شهردار است که خروجی های خوبی را شاهد هستیم.

صالح زاده با اشاره به گفته ی رهبر معظم انقلاب درخصوص استفاده حداکثر از ظرفیت های داخلی، افزود: نیاز بود که کمیسیون های تخصصی در شورا تشکیل شود و ما هم‌ اکنون شاهد ایجاد این کمیسیون ها توسط شورای دوره ی پنجم هستیم که خروجی آنها پل شهید عباسپور و سایت بی خطر سازی زباله های عفونی است.

صالح زاده با تاکید بر اینکه کارخانه نساجی شماره ۱ با شش و نیم هکتار مساحت درهسته ی مرکزی شهر با مصوبه ی شورا و شهرداری برای قائمشهر حفظ شد، تصریح کرد: با حمایت های فرماندار، شهردار، اطلاعات و سپاه نساجی را حفظ کردیم.

صالح زاده ادامه داد: ضمن اینکه توانستیم حقوق ماهیانه کارگران را پرداخت کنیم و قراردادهای کلان با سازمان آرامستان بهشت زهرا بسته شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز