خبرگزاری کار ایران

حوزه خدمات شهری شهرداری، خط مقدم خدمت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۳۶

بسیاری از فضاها توسط دستفروشان اشغال گردیده در صورتیکه برای داشتن فضاهای شهری مناسب جهت سهولت تردد شهروندان می بایست نواحی و مناطق برای پاکسازی سد معبر همت بیشتری نموده و به جدیت این موضوع را پی گیری کند.

مراسم معارفه تعدادی از مدیران شهرداری برگزار گردید.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار رشت در این مراسم گفت: یکی از وظایف مهم شهرداری حوزه خدمات شهری است، در تمامی حوزه ها خدمات ارائه می گردد اما حوزه خدمات شهری خط مقدم خدمت محسوب می گردد.

محمد ابراهیم خلیلی افزود: شهرداری نهادی است که در تمامی حوزه ها اعم از عمرانی، فرهنگی و… ورود نموده است اما باز هم شهروندان وظایف خدماتی شهرداری را ملاک قرار می دهند، عوامل خدمات شهری در جلوی چشم و قضاوت مردم هستند، توانایی این افراد به لحاظ انرژی و وقت زیاد، می بایست پر رنگ تر باشد و در این راستا نقش نیروهای خدماتی در مناطق بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: شهروندی که از درب منزل خارج می شود با اولین چیزی که مواجه می گردد نظافت شهری است.

شهردار رشت در ادامه به ملموس بودن نقش رفع سدمعبر در شهر اشاره نمود و گفت: بسیاری از فضاها توسط دستفروشان اشغال گردیده در صورتیکه برای داشتن فضاهای شهری مناسب جهت سهولت تردد شهروندان می بایست نواحی و مناطق برای پاکسازی سد معبر همت بیشتری نمایند و به جدیت این موضوع را پی گیری نمایند.

خلیلی افزایش همت جهت توسعه دامنه خدمت به شهروندان را ضروری دانست و افزود: ما باید توجه مردم به نهاد شهرداری را قدر بدانیم و حقوق شهروندی را رعایت نماییم زیرا مردم از ما انتظار دارند و دامنه نگاه هایشان به حوزه خدمات شهری به منظور رسیدگی به موضوعات مختلف منجمله نظافت، جمع آوری زباله، سد معبر و… بر اساس شرح وظایف بیش از پیش گسترده تر می باشد.

وی در ادامه رسیدگی اصولی به وضعیت درآمد و هزینه شهرداری را خواستار گردید و افزود: باید در هزینه ها کنترل بیشتری صورت پذیرد و صرفه و صلاح اقتصادی لحاظ گردد.

در این نشست آقایان: غنی زاده به عنوان مدیر خدمات شهری، علیرضا باقری به عنوان مشاور شهردار و مدیر پروژه ممیزی منصوب گردیدند و آقایان علیرضا دانش، روح اله یزدانی و مرتضی شریفی که پیش از این به عنوان سرپرست، فعالیت خویش در عرصه مدیریت را آغاز نموده بودند، به ترتیب احکام شان را به عنوان مدیر امور اداری، مدیر گروه آمار و انفورماتیک و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند دریافت نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز