خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهداشت قائمشهر خبر داد:

افتتاح دو خانه بهداشت در روستاهای قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۰۷

در پنجمین روز از دهه ی مبارک فجر، دو خانه ی بهداشت در روستاهای سراجکلا و صنم قائمشهر افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم افتتاح دو خانه بهداشت سراجکلا و صنم در قائمشهر، رئیس مرکز بهداشت قائمشهر با بیان اینکه طبق دستورالعمل وزارت بهداشت خانه های بهداشتی که بالای ۲۵الی ۳۰سال قدمت دارند را باید بازسازی کنیم گفت: ما آن ها را حفظ کردیم و ساختمان جدیدی را بنا کردیم.

 گران ادامه داد: از ساختمان های قدیمی به عنوان اسکان مسافرین و همکارانمان در اداره های بهداشت دیگر شهرستان ها استفاده خواهیم کرد.

محمد گران گفت : خیرین و اهالی روستای سراجکلا زمینی با متراژ ۱۳۰۰متر را در اختیار ما گذاشتند.

وی ادامه داد: ساختمانی نود متری و با هزینه ی ساخت و تجهیز صدو پنجاه میلیون تومانی احداث شد.

گران با تاکید بر اینکه خانه بهداشت سراجکلا پنج روستای دیگر را نیز در بر میگیرد، تصریح کرد: روستاهای بارفیکلا، افراکتی، شهرک نیکان و پردیس تلار می توانند از خدمات این خانه بهداشت استفاده کنند.

وی افزود : تعداد خانوار روستای سراجکلا ۶۰۴نفر و با جمعیتی بالغ بر هزارو ۸۶۷ نفر می باشد.

افتتاح دو خانه بهداشت در روستاهای قائمشهر

رئیس اداره بهداشت قائمشهر با اشاره به جشن پایان ساخت ۷۸ خانه ی بهداشت شهرستان قائمشهر که درسال ۹۶برگزار شده بود، گفت: در آن موقع توانستیم جشن پایان ساخت هجده مرکز سلامت روستایی را نیز بگیریم.

محمد گران با تاکید بر اینکه زمین خانه بهداشت صنم توسط خیر اهدا شده بود، خاطرنشان کرد: در زمینی با متراژ نهصد و پنجاه وشش هزارمتر مربع ساختمانی با مساحت هفتاد مترمربع و با هزینه ای بالغ بر صدو سی میلیون تومان را بنا کردیم.

وی در ادامه افزود: روستای صنم با ششصد و هجده نفر جمعیت و دویست و بیست و چهار خانوار از خدمات این خانه بهداشت بهره می برند.

گران از افتتاح مرکز فوق تخصصی طوبی درسال ۹۸خبر داد و بیان داشت: امیدواریم با کمک مسئولین و خیرین بتوانیم مرکز فوق تخصصی طوبی قائمشهر را افتتاح کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز