خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران:

19 گلزار شهدا ایام دهه فجر در مازندران افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۳۹

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران از افتتاح19 گلزار شهدا ایام دهه فجر در مازندران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مظلومی در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که صبح امروز در استانداری مازندران برگزار شدبا اشاره به اینکه استان مازندران 80 شهید ،45 جانباز و 24 زندان سیاسی انقلاب   اظهار کرد: نقش معنوی شهدا در ترویج فرهنگ ایثار در جامعه مهم است و بدون شک زنده نگه داشتن یاد و تحقق آرمان های شهدا رسالتی مهم بر دوش مسئولان است.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و  بزرگداشت 22 شهید در اسفندماه سالجاری تحت عنوان هفته شهید را از جمله برنامه های بنیاد شهید و ایثارگران مازندران برشمرد .

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران از افتتاح 19 گلزار شهدا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران خبر داد و گفت: همچنین " جشن تولد شهدا" با حضور خانواده های آنها در گلزار شهدا برگزار می شود.

وی افزود: در راستای اجرای " طرح سپاس " که با تاکید مقام معظم رهبری و به منظور تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به اجرا درآمده است استان مازندران نیز با مشارکت مدیران استانی و شهرستانی با خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران دیدار کردند.

مظلومی گفت: بر اساس برنامه های مدون بنا شد  از 12 بهمن تا 22 بهمن به مدت 40 روز با محوریت 40 سالگی پیروزی انقلاب از 22 هزار خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران استان دیدار کنیم.

وی عطر افشانی گلزار شهدا،برگزاری تئاتر خیابانی و یادواره 80 شهید انقلاب را از دیگر برنامه های بنیاد شهید در ایام دهه فجر است.

مظلومی در بخش دیگر از سخنانش به مشکلات پیش روی ایثارگران اشاره کرد و گفت: 800 قرارداد با بیمه های مختلف منعقد کردیم که متاسفانه بسیاری از این بیمه هابه دلیل عدم دریافت مطالبات لغو قرارداد کردند و منجر شده تا مراکز درمانی خصوصی جانبازان و ایثارگران ما را پذیرش نکنند ؛عدم پذیرش آسیب بزرگی را به جامعه ایثارگری وارد کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز