خبرگزاری کار ایران

بخش پیوند کلیه بیمارستان بوشهر، دهه فجر راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۶۲

با راه‌اندازی بخش پیوند کلیه بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در دهه فجر، عمل پیوند کلیوی در استان آغاز و یکی از مطالبات مهم بیماران کلیوی این استان محقق می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر نیز گفت: با راه‌اندازی بخش پیوند کلیه بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در دهه فجر عمل پیوند کلیوی در استان آغاز و یکی از مطالبات مهم بیماران کلیوی این استان محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزری ایلنا، اسماعیل عباسی، صبح چهارشنبه، در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته ۹۷ نفر از بیماران کلیوی استان بوشهر که نیاز به پیوند داشتند با مشارکت افراد خیر و مسئولان استان بوشهر موفق به عمل پیوند کلیه شدند که در تاریخ این استان بی‌نظیر است.

وی با اشاره به مشارکت قشرهای مختلف جامعه برای افزایش سلامتی به انعقاد تفاهم‌نامه‌های ترویج فرهنگ سلامتی اشاره کرد و افزود: تفاهم‌نامه‌هایی با آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی بوشهر برای زمینه افزایش آگاهی مردم، افزایش سلامتی و پیشگیری از بیماری کلیوی منعقد شده است.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی بخش پیوند کلیوی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: بخش پیوند کلیوی این بیمارستان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود و با وجود پزشکان فوق تخصص پیوند کلیوی در این استان، امکانات لازم برای انجام اعمال پیوند کلیوی در استان بوشهرفراهم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز