خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر عنوان کرد:

جذب 176 میلیارد تسهیلات در بخش کشاورزی قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۰۲۲

مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر از جذب 176 میلیارد و 860 میلیون ریال تسهیلات در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مجید جعفری از جذب 176 میلیارد و 860 میلیون ریال تسهیلات در بخش کشاورزی شهرستان قائم‌شهر در 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: تسهیلات طرح اشتغال روستایی توسط بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرین امید و تسهیلات طرح اشتغال فراگیر از سوی بانک کشاورزی و بانک سینا پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر ادامه داد: به منظور تحقق اشتغال پایدار روستایی تاکنون 114 طرح با 89 میلیارد و 860 میلیون ریال تسهیلات در بانک های عامل و در طرح اشتغال فراگیر نیز 51 میلیارد ریال به 9 متقاضی واجد شرایط پرداخت شد.

وی ادامه داد: از محل خط اعتباری تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی یک میلیارد ریال از طریق بانک سینا و 35 میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی به دو بهره بردار پرداخت شد.

جعفری افزود: طرح های معرفی شده در بخش کشاورزی شامل زیربخش های دام و طیور، صنایع (سورتینگ، سردخانه، شالیکوبی)، گلخانه، شیلات، زنبورداری و مکانیزاسیون بوده است.

وی در پایان یادآور شد: کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش کشاورزی که مجوز لازم را دریافت کردند، می توانند با ثبت نام در سامانه کارا نسبت به پیگیری برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و اجرای طرح اقدام کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز