خبرگزاری کار ایران

امام جمعه نکا:

مشکلی برای انتقال آب نکا به بهشهر و شرق مازندران وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۹۰

امام جمعه نکا گفت: مشکلی برای انتقال آب نکا به بهشهر و شرق مازندران وجود ندارد و در این بخش همکاری همه جانبه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی، در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نکا افزود: افزایش فضای برادری و وفاق و همدلی در سه شهرستان شرق مازندران از مسائل و موارد مهمی است که باید مورد توجه جدی باشد.

وی اظهار داشت: ما سالهاست که در کنار هم زندگی مسالمت آمیز داریم و باید این وحدت و هماهنگی حفظ شود.

امام جمعه نکا با اعلام اینکه برای انتقال آب به بهشهر و شهرهای اطراف مشکلی نداریم، بیان داشت: سالهاست که آب نکا با 15حلقه چاه به شهرهای اطراف منتقل می شود و مشکلی وجود ندارد.

محمدی لایینی گفت: مسأله سد، مسأله آب نیست؛ بلکه انتقال آبی که در مسیر یک شهرستان است و حق حق‌آبه ‌بران و حق‌آبه داران از این شهرستان است باید بماند و انتظار داریم که آب از شهرستان نکا به شهرستان‌های دیگر منتقل شود.

وی افزود: شاید برخی از طرح‌هایی که ارائه شد؛ طرح‌های عملی نباشد و باید تلاش کرد تا آبی که برای یک منطقه است از همان نقطه به نقاط دیگر منتقل و تقسیم شود و ایجاد تنش نکند.

امام جمعه نکا همچنین با تاکید بر وحدت گفت: در شرایط کنونی که مشکلات اقتصادی بر مردم فشار وارد کرده است و این مشکلات، قیمت های متفاوت و  عدم نظارت، دردآور است، حفظ وحدت و انسجام برای تحکیم و توسعه همه جانبه و دفاع از میراث شهدا مهم و ارزشمند است.

محمدی لایینی در ادامه با اشاره به برخی ناهنجاری ها، بدحجابی ها و بی حجابی ها در جامعه گفت: پایمال شدن هنجارهایی که هزاران سال از اولیای الهی تاکنون حفظ شده است؛ ناجوانمردی به اولیای الهی است و باید تیم های سازماندهی بدحجابی ها شناسایی و متلاشی شود، رعایت حجاب را از خودمان و کارکنان دولت و خانواده هایشان آغاز کنیم و کوچه و خیابان را از بدحجابی و بی حجابی پاک کنیم.

وی افزود: اگر مسوولان پایبند به ارزش ها و هنجارها باشند؛ جامعه هم پایبند ارزش ها می شود و ناهنجاری های مختلف از بین می رود و باید با وحدت و همبستگی و گره خوردن با مراکز فرهنگی و اجتماعی، ناهنجاری ها را کاهش داده و مفید فایده باشید.

امام جمعه نکا، نقش رسانه و خبرنگاران را در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی مهم دانست و گفت: عرصه خبر، عرصه با ارزشی است و خبرنگاران باید از قلم، نوشته ها و گزارش های خود مراقبت کرده و گزارشات را در چارچوب قانون ارائه کنند.

 

کد خبرنگار: 1003

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز