خبرگزاری کار ایران

در گلوگاه برگزار شد؛

نهمین دوره همایش " منجی بین المللی"

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۴۲۰

مسئول کانون تبلیغی فرهنگی منجی بین‌المللی شهرستان گلوگاه گفت: نهمین دوره همایش بزرگ منجی بین‌المللی‌(عج)با هدف امام زمان شناسی، دشمن شناسی و زمینه‌سازی جهت ظهور امام زمان(عج) در گلوگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلوگاه ، تلاش برای شناخت امام زمان(عج) و دشمن شناسی از مسائل مهمی است که به همت دست اندرکاران کانون تبلیغی فرهنگی منجی بین‌المللی شهرستان گلوگاه در استان مازندران برای نهمین سال پیاپی جمعه شب در سالن شهید چمران گلوگاه برگزار شد تا تلنگری برای شناخت بیشتر این امام در جامعه و جهان باشد.

جواد محمودجانلو، مسئول کانون تبلیغی فرهنگی منجی بین‌المللی شهرستان گلوگاه استان مازندران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد برگزاری این همایش گفت:در طول سال، دو مرتبه ابن همایش بزرگ برگزار می شود و برگزاری همایش منجی بین المللی در شب میلاد امام زمان(عج) و شب امامت این امام بزرگوار، از جمله روزهای برگزاری این مراسم است.

وی ترویج کتاب و کتاب‌خوانی را از دیگر اهداف این همایش بزرگ عنوان کرد و خاطر نشان کرد: ترویج کتاب خوانی در طول سال از برنامه های مهم ما در ترویج کتابخوانی است که حجاب و عفاف، شهیدشناسی، انقلاب، امام زمان(عج) و مهدویت از محورهای این برنامه است.

این مسوول افزود: با تلاش های انجام شده در دوره قبل، دو هزار جلد کتاب بین شهروندان و درب منازل آنان، توسط اعضای کانون توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی منجی بین‌المللی گلوگاه با اشاره به اینکه در این دوره بر روی مدارس و شهروندان تواما" متمرکز شده ایم؛ گفت: دو هزار جلد کتاب منجی بین المللی در بین مدارس و دو هزار جلد کتاب در بین شهروندان در این دوره توزیع شد و در شب امامت امام عصر(عج) این همایش بزرگ در سالن شهید مران گلوگاه برگزار شد.

محمودجانلو افزود: کتاب بهانه ای برای برگزاری همایش بزرگ منجی بین المللی است که در طول نه سالی که این همایش در سطح شهرستان و همچنین در استان قم برگزار شد علاوه بر اینکه با توزیع کتاب، تعداد نفرات شرکت کننده را از 5 نفر به سه هزار نفر شرکت کننده رساندیم؛ با تلاش های انجام شده در شناخت امام زمان و دشمن شناسی تلاش فراوان شد.

گفتنی است با برگزاری این همایش از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی " منجی بین المللی" قدردانی و تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز