خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشک قانونی استان مازندران اعلام کرد:

افزایش 5 درصدی تصادفات رانندگی

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۷۱۹

مدیر کل پزشک قانونی استام مازندران از افزایش 5 درصدی تصادفات رانندگی طی شهریورماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی پزشک قانونی مازندران،علی عباسی اظهار داشت:تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در شهریور ماه امسال ۶۶ نفر شامل  ۴۸ مرد و ۱۸ زن بود و این رقم در مدت مشابه سال قبل  ۵ درصد افزایش یافته‌است و از کل متوفیات حوادث رانندگی شهریور ماه محور برون شهری ۴۹ نفر، درون شهری ۱۴ نفر و راه روستایی  ۳  نفر را در برمی‌گیرد.

مدیر کل پزشک قانونی استام مازندران افزود: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و میاندرود با ۱۵ و آمل با ۱۳ مورد  شهرهای بابلسر و فریدونکنار بدون فوتی گزارش شده است واز این تعداد ۲۲ مورد سرنشین ،۲۱ مورد عابر ، ۱۳ نفر راننده و ۱۰ مورد موتورسوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در شهریور ماه سالجاری،  هزار و ۶۴۰ نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل تغییری نداشت.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده های برون شهری رخ داده است این می تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان  و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای در کاهش تصادفات موثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز