خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد:

53 فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در مرداد ماه سال جاری

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۰۷

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از 53 فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،علی عباسی اظهار داشت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال  ۵۳ نفر شامل ۴۱ مرد و ۱۲ زن بوده و این رقم در مدت مشابه سال قبل  ۵ درصد کاهش یافته‌است و از کل متوفیات حوادث رانندگی مرداد ماه ، بیرون شهری ۳۹ نفر ، محور درون شهری  ۱۱ نفر، و راه روستایی  ۳  نفر را در برمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و میاندرود با ۱۰ ، آمل، محمودآباد و جویبار هر کدام با شش فوتی و شهرهای رامسر ،گلوگاه، تنکابن، بابلسر، فریدونکنار و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است.

به گفته وی، بر اساس این گزارش از این تعداد ۱۹ مورد عابر ،۱۳مورد موتور سوار ، ۱۱ نفر راننده ، ۱۰مورد سرنشین هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در مرداد ماه سال جاری،  هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل هزار و ۶۹۴ هستند.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده های برون شهری و راه روستایی رخ داده است این می تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان  و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی  در کاهش تصادفات موثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز