خبرگزاری کار ایران

در آبان ماه سال‌جاری صورت گرفت؛

کاهش ۳درصدی تصادفات رانندگی در مازندران / عابرین بیشترین قربانی تصادفات

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۷۰

تعداد ۶۳ نفر براثر تصادفات رانندگی فوت شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشت. / بالاترین تعداد تلفات حوادثرانندگی در جاده های برون شهری رخ داد.

در آبان‌ماه سال جاری در استان مازندران تعداد ۶۳ نفر بر اثر تصادفات رانندگی فوت شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشت.
به گزارش ایلنا از ساری، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با اعلام این خبر با اشاره به اینکه بالا‌ترین تعداد تلفات حوادثرانندگی در جاده‌های برون شهری رخ داد، اظهار داشت: ۴۶ مورد از مرگ‌های تصادفات در جاده‌های برون شهری، ۱۴ نفر در تصادفات درون شهری، ۳ نفر در جاده‌های روستایی گزارش شده است.
وی تصریح کرد: بیشترین آمار تلفات حوادثرانندگی مربوط به شهرستان‌های آمل با ۱۴ و بابلسر، سوادکوه هر کدام با ۷ مورد و کمترین مربوط به شهرستان‌های فریدونکنارو نور هر کدام با یک فوتی ثبت شده است.
عابرین بیشترین قربانی تصادفات
عباسی در تفکیک وضعیت متوفی افزود: در زمان وقوع تصادف ۲۵از افراد عابر، ۱۵ مورد راننده، ۱۱ مورد موتور سوار، ۱۱ مورد سرنشین و یک مورد هم دوچرخه سوار است.
کاهش هشت درصدی مصدومین تصادفات رانندگی
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه صرفا آمار مصدومینی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود در این سازمان ثبت شده است اظهار داشت: در آبان ماه امسال، هزار و ۴۱۴ نفر مصدوم حوادثرانندگی به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشت. شهرستان‌های ساری با ۲۹۶، بابل با ۲۰۸ بیشترین و عباس آباد با ۱۴ مورد کمترین آمار مصدومین تصادفات رانندگی در آن ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز