خبرگزاری کار ایران

دی ماه امسال صورت گرفت؛

افزایش ۳۷ درصدی تصادفات رانندگی در مازندران / بیشترین تصادف در بابل

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۰

در دی ماه امسال ۷۱ نفر اعم از ۵۷ مرد و مابقی زن بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۷ درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از افزایش ۳۷ درصدی تصادفات رانندگی در دی ماه امسال در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی عباسی اظهار داشت: در دی ماه امسال ۷۱ نفر اعم از ۵۷ مرد و مابقی زن بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۷ درصدی داشته است.

وی بالا‌ترین تعداد تلفات حوادثرانندگی را در جاده‌های برون شهری دانست و افزود: ۴۲ مورد از مرگ‌های تصادفات در جاده‌های برون شهری که افزایش ۱۱ درصدی داشته، ۲۴ مورد مرگ جاده درون شهری با افزایش ۱۱۸ درصدی و ۵ مورد راه روستایی باافزایش ۶۷ درصدی نسبت به سال گذشته گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: بیشترین آمار تلفات حوادثرانندگی مربوط به شهرستان‌های بابل با ۱۳ مورد، آمل با ۷ مورد و کمترین آمار مربوط به شهرستان‌های جویبار، گلوگاه، سوادکوه و رامسر هر کدام با یک فوتی ثبت شده است.

عابرین بیشترین قربانی تصادفات

عباسی اظهار داشت: ۲۹ مورد از تصادفات عابرین پیاده، ۱۹ مورد راننده، ۱۴مورد موتورسوار، یک مورد هم دوچرخه سوار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه صرفا آمار مصدومینی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود در این سازمان ثبت شده است اظهار داشت: در دی ماه امسال، هزار و ۱۳۱ نفر مصدوم حوادثرانندگی به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۱ درصدی داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران ادامه داد: ساری، آمل و بابل به ترتیب با ۲۳۱،۱۵۰و ۱۴۸ بیشترین و شهرهای نور با ۲۱ و عباس آباد با ۲۰ مورد کمترین آمار مصدومین گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز