خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران خبرداد:

کاهش ۶ درصدی تلفات رانندگی فروردین ماه امسال در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۱۴۱

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، شمار تلفات ناشی از تصادفات رانندگی طی فروردین ماه سال جاری در استان را ۴۴ نفر اعلام کرد و گفت: با کاهش شش درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

به گزارش ایلنا از ساری ،علی عباسی اظهار داشت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در فروردین‌ماه امسال ۴۴ نفر شامل ۳۰ مرد و ۱۴ زن هستند که این رقم در مدت مشابه سال قبل شش درصد کاهش‌یافته است.

وی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی فروردین‌ماه محور درون‌شهری ۱۵ نفر، یرون شهری ۲۸ نفر و راه روستایی یک نفر را در برمی‌گیرد و همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای بابل با هشت مورد، آمل با شش، تنکابن با چهار فوتی و نکا و رامسر شهرستان‌های هستند که گزارشی از فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آن ثبت‌نشده است و از این تعداد ۱۵ مورد سرنشین، ۱۳مورد عابر، ۱۱ مورد راننده و پنج مورد موتورسوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در فروردین‌ماه سال جاری را هزار و ۴۰۵ نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجائی که بیشترین فوتی در جاده‌های درون‌شهری رخ‌داده این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از پل عابر پیاده برای در کاهش تصادفات مؤثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز