خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائمشهر تاکید کرد:

لزوم توزیع مستقیم و بدون عامل مرغ در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۴۶

مهدی محمدی گفت : مرغ باید در مرغداری به صورت مستقیم توزیع شود تا هزینه ها کاهش یابد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، در جلسه ی تنظیم و کنترل بازار، فرماندار قائمشهر با اشاره بر وجود عامل و واسطه در کشتارگاه ها گفت : به دلیل وجود عامل در کشتارگاه ها قیمت مرغ افزایش پیدا می کند و باعث نارضایتی مردم می شود.

مهدی محمدی تصریح کرد : مرغ باید در مرغداری به صورت مستقیم توزیع شود تا هزینه ها کاهش یابد.

محمدی با اشاره به حضور دامپزشک در هایپرها و مراکزی که دام، طیور و آبزیان زنده دارند گفت: دستگاه متولی باید بر این هایپرها نظارت کند، هزینه دستمزد دامپزشک در این مراکز از جیب مردم داده خواهد شد که این عمل اصلا قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: هایپرها و فروشگاه های بزرگ باید انبارهایشان پر باشد تا مشکلی از بابت تامین نیازهای مردم نداشته باشند.

هوشنگ قبادی رئیس اداره صنعت و معدن قائمشهر کالای مورد نیاز برای تامین تنظیم و کنترل بازار را مرغ، گوشت قرمزو لاستیک حواله ای برشمرد و افزود : جدیدا برنج و روغن نیز به این موارد اضافه شده است که هنوز در سطح استان است و منتظر تقسیم شهرستانی هستیم.

هوشنگ قبادی نوسانات قیمت را در سطح کشور عنوان کرد و گفت : در مقطع زمانی که شاهد افزایش قیمت مرغ بودیم، مرغ در قائمشهر نسبت به دیگر شهرستان ها دارای قیمت کمتری بود.

رئیس اداره صنعت و معدن از توزیع پنجاه و دو تن مرغ به وسیله ده مباشر در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد : گوشت قرمز توسط پنج مباشر و به میزان یازده تن تا تاریخ 5/7/97 و لاستیک حواله ای توسط سه مباشر و به میزان دوهزار514 حلقه سواری و باری تا کنون توزیع شده است.

قبادی باتاکید بر شش هزارو987 بازرسی انجام شده از ابتدای سال تاکنون که ششصدو بیست و هشت پرونده تشکیل شد، خاطرنشان کرد: به نسبت سال قبل بیست درصد افزایش داشتیم اما درحال حاضر وضعیت قیمت ها نرمال است و با افزایش شدید قیمت مواجه نیستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز