خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی جامعه جراحان ایران:

جراحان ایرانی همگام با جراحان دنیا حرکت می کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۹۸۰

دبیر علمی جامعه جراحان ایران به پیشرفت جراحی در کشور اشاره کرد و گفت: جراحان ایرانی علیرغم همه نابسامانی ها همگام با پیشرفت جراحی در دنیا حرکت کردند .

به گزارش ایلنا از ساری، سیاوش صحت در شصت و پنجمین کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران با موضوع چالشهای جراحی و راهکارهای کاهش عوارض اظهار داشت: با توجه به اینکه پزشکان پس از فارغ التحصیلی به مجلات علمی کمتر دسترسی داشتند جامعه جراحان کشور برای نخستین بار در سال 1364 بازآموزی را مطرح کرد تا پزشکان به روز شوند.

وی به پیشرفت جراحی در کشور اشاره کرد و افزود: جراحان ایرانی علیرغم همه نابسامانی ها همگام با پیشرفت جراحی در دنیا حرکت کردند .

دبیر علمی جامعه جراحان ایران با اشاره به اینکه در گذشته تعداد زیادی از بیماران برای درمان به خارج کشور سفر می کردند، گفت: در حال حاضر هیچ بیماری به دلیل نبود وسایل پزشکی و نوع جراحی پزشک به خارج کشور نمی رود و همه اقدامات در داخل کشور صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در کشور روحانیت و پزشکان از منزلت ویژه ای برخوردار بوده اند، ادامه داد: در حال حاضر به شکل های مختلف به جامعه پزشکی اهانت می شود، برخی از رسانه ها نیز به آن دامن می زنند در حالی که هدف جامعه پزشکی درمان بیماران و کاهش درد مردم جامعه است.

صحت تاکید کرد: اگرمردم نسبت به جامعه پزشکی بی اعتماد شوند در درمان آن ها نیز دچار مشکل می شویم بنابراین این نگاه باید تغییرکند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز