خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور عملیاتی مقابله با نشت تانکرهای حامل سوخت در بندرامیرآباد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۳۵۰

مانور مشترک مقابله با نشت تانکرهای حامل سوخت توسط آتش نشانی بندرامیرآباد و آتش نشانان صنایع همجوار در بندر امیرآباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از  واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی ؛ در این مانور که بهرام امامقلی خان مشاور آتش نشانی سازمان بنادرودریانوردی و  ۶ تیم عملیاتی که با  وظیفه پشتیبانی ، پدافند ، تأمین آب ، لجستیک حضر داشتند برگزار شد.
پیش از مانور آتش نشانان طی یک دوره آموزشی با نحوه مقابله با حوادث مربوط به تانکرهای حامل سوخت و نشتی مایعات قابل اشتعال و انفجار توسط آقای بهرام امام قلی خان مشاور ایمنی و آتش نشانی سازمان بنادر و دریانوردی آشنا شدند .
امامقلی خان در این دوره از شناسایی تهدیدهای محل حادثه ، کاور کردن تانکر حامل سوخت به عنوان گام اول برای عدم گسترش نشتی سوخت یاد کرد .
وی در ادامه از ارزیابی صحنه  ، بررسی هایی از قبیل تهدیدهای محل حادثه ، حفاظت فردی حاضر در عملیات ،  تجهیزات مورد استفاده در حادثه ، عوامل زیست محیطی ، میزان خسارت در حادثه ، زمان رسیدن نیروها ، زمان آماده سازی تجهیزات ، MSDS  مواد در محل حادثه و نحوه پاکسازی محل حادثه در پایان عملیات را از و ظایف گروه های حاضر در عملیات یاد کرد .
در ادامه ، آتش نشانان بندرامیرآباد و صنایع همجوار با حضور واحدهای عملیاتی ، اپراتورهای بندر ، پدافند غیر عامل , HSE وارد فاز عملیاتی این مانور شدند و در کوتاهترین زمان از نشت تانکر حامل سوخت واقع در اسکله شماره ۴ این بندر جلوگیری کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز