خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

توسعه شهرکهای صنعتی مزیت دار در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۱۵۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با توجه به هزینه بالا در ایجاد شهرک صنعتی جدید، توسعه شهرک‌های صنعتی مزیت دار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: مهمترین استراتژی این شرکت، توسعه شهرکهای مزیت دار بمنظور استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت‌های جغرافیایی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: در حال حاضر ۲۸ شهرک صنعتی با وسعت ۲۷۸۶ هکتار و 12 ناحیه صنعتی با مساحت 185 هکتار ایجاد شده که متوسط مساحت شهرکها و نواحی صنعتی استان از میانگین کشوری کمتر است.

موسوی با اشاره به نقش کلیدی صنایع کوچک و متوسط در تولید و صنعت تصریح کرد: راه اندازی کسب و کار کوچک و متوسط، در افزایش رفاه و محرومیت زدائی نقش دارد و موجب توزیع منابع و امکانات می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مزیت عمده استقرار در شهرک های صنعتی، علاوه بر تأمین امکانات زیربنایی به شکل مناسب، توجیه‌پذیر و اقتصادی، این زمینه را فراهم می‌سازد تا ضمن حفظ مسائل زیست محیطی، با تجمیع واحدهای تولیدی و صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجاد و همکاری جدید را میسر و هم افزایی واحدهای صنعتی را بیشتر می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز