خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

بسته حمایتی بیمه صنایع‌کوچک موجب بهبود فضای کسب و کار و تقویت تولید می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: بسته حمایتی صنایع کوچک با هدف کمک و بهبود فضای کسب و کار و تقویت تولید اجرا می شود.

به گزارش  ایلنا  از  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با شرکت بیمه ایران اظهار داشت: بسته حمایتی بیمه صنایع کوچک در راستای کاهش ریسک‌پذیری در بخش تولید و کمک به تولیدکنندگان و صنعتگران اجرایی می‌شود .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: کمبود نقدینگی ، اصلی ترین دغدغه بخش تولید است لذا سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جهت ترویج فرهنگ بیمه و بیمه‌گذاری برای تولید و صنعت ، همچنین ایجاد امنیت و آرامش روانی و اقتصادی برای صاحبان صنایع ، بسته حمایتی را پیش‌بینی کرده است.

موسوی، بیان کرد: این بسته حمایتی در سه بخش بیمه‌ای ، کلیه تهدیدات و خطرات بالقوه برای واحدهای تولیدی و صنعتی شامل بیمه اعتباری فروش اقساطی ، بیمه خطرات اموال ، بیمه مسئولیتهای جانی و مالی ، بیمه مسئولیت‌های کارفرما ، شکست ماشین آلات و حوادث غیرمترقبه را لحاظ نموده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن بسته حمایتی بیمه صنایع کوچک ، واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران در صورت تمایل میتوانند جهت تحت پوشش قرار گرفتن بسته حمایت و نیز برخورداری از تخفیفات حداقل 50 درصدی درنظر گرفته شده در این تفاهم نامه ، به صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان مراجعه کنند .

موسوی تصریح کرد: افزایش توان تولید و حفظ شرایط بهینه از جمله برنامه‌های سازمان و بالطبع شرکت شهرک‌های صنعتی برای تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی است.

کد خبر : ۳۱۵۳۷۵