خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت اعلام کرد:

تهیه بسته بیمه‌ای برای صنایع کوچک و متوسط با هدف کاهش ریسک های کسب وکار

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۰۰۹

تفاهم نامه همکاری مشترک بین مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با هدف بهبود فضای کسب‌ و‌کار برای صنایع کوچک و متوسط از طریق کاهش ریسک‌های کسب و کار وهمچنین ایجاد امنیت و آرامش روانی و اقتصادی برای این صنایع به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، سید محمد علی سید ابریشمی در این مراسم،  این تفاهم نامه را در راستای افزایش همکاری  در جهت ترویج فرهنگ بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره مندی این صنایع از مزایای بیمه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این اقدامات شاهد تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک  در فضای کسب وکار باشیم.

  معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت  با بیان اینکه صنایع کوچک با بروز برخی مشکلات در سالهای گذشته در موقعیت مطلوبی قرار ندارند ، تصریح کرد:  این صنایع عمدتا با کمبود نقدینگی روبه رو بوده و طی سالهای گذشته  با لطمات زیادی دست و پنجه نرم کرده اند.

وی افزود:  در جهت خروج  صنایع کوچک  از این وضعیت باید سیاستهای حمایتی در نظر گرفته شود که یکی از این سیاستها  حمایت های بیمه  ای است، تا این صنایع را  ازجهت خسارت هایی  که ممکن است به دارایی ویا پرسنل آنها وارد شود، مصون بدارد.

 دکتر سید ابریشمی خاطر نشان  کرد: امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب در شهرکها ونواحی صنعتی و تهیه بسته حمایتی بیمه ای برای صنایع کوچک بتوانیم ریسک این صنایع را کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  در ادامه با اشاره به انعقاد بیش از64هزار قرارداد همکاری با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها ونواحی صنعتی گفت: از این  قراردادهای منعقد شده ،34هزار واحد صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده اند.

دکتر سید ابریشمی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و400 هزار نفر در smeها مشغول به کار هستند،گفت:  از این تعداد حدود 700هزار نفر در واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها ونواحی صنعتی فعالیت می کنند.

وی همچنین با اشاره به ایجاد زیرساختهای زیر بنایی نظیر آب،برق،گاز وتصفیه خانه و.. در شهرکها و نواحی صنعتی  و بستر سازی برای حضور سرمایه گذاران در این مناطق خاطر نشان کرد: سازمان آمادگی دارد زمینه آموزش و ترویج فرهنگ بیمه و شناساندن بسته بیمه صنایع کوچک به‌ واحدهای صنعتی کوچک  رابا همکاری شرکت بیمه ایران  فراهم کند.

  معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت در پایان  از استقرار نمایندگان بیمه در مراکز خدمات فناوری کسب و کار سراسر کشور استقبال کرد و گفت:  امیدواریم بسته بیمه صنایع کوچک با همکاری دو مجموعه در شهرکها ونواحی صنعتی  عملیاتی شود.

تاکید مدیر عامل شرکت بیمه برافزایش همکاری و رضایت صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران نیز در مراسم امضای تفاهم نامه با اشاره به سابقه 80 ساله این بیمه در کشور اظهار داشت: در حال حاضر بیمه ایران بزرگترین شرکت بیمه دولتی است که خدمات خرد وکلان به تمامی صنایع اعم از نفت،گاز ،پتروشیمی و .. ارائه می کند.

محمود امراللهی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ بیمه ای در سراسر کشور خاطر نشان کرد: ما آمادگی داریم   در راستای معرفی و شناساندن  فرهنگ بیمه، با سازمان صنایع کوچک همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به بسته بیمه ای صنایع کوچک  افزود: این بسته به گونه ایست که درآمدها وهزینه ها بالانس شده و خدمات مناسبی به صنایع ارائه می کند.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در پایان اظهار امیدواری کرد با افزایش همکاری بین دو مجموعه رضایت صنایع نیز فراهم شود و باعث آرامش خاطر و رضایت سازمان نیز شود.

گفتنی است این تفاهم نامه در هشت ماده  بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت سهامی بیمه ایران منعقد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز