خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دیه استان مازندران خبر داد:

آزادی 62 زندانی جرایم غیرعمد در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۱۸۰

رئیس ستاد دیه استان مازندران از آزادی 62 زندانی جرایم غیرعمد در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد اظهار داشت: در ۴ ماه سال جاری با برگزاری جشن گلریزان درشهرهای آمل، بابل، بهشهر،نکاء وساری مبلغ چهار میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال و همچنین طی مراسم در غرب استان با حضور خیرین در شهرهای تنکابن، رامسر، نور،نوشهر و چالوس مبلغ یک میلیارد و۳۶۱ میلیون ۹۰۰ هزار ریال و همچنین طی مراسمی که با فراخوان صدا و سیمای مرکز استان در بوستان ولایت به اجرا در آمد مبلغ یک میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

رئیس ستاد دیه استان مازندران اظهارداشت: با همت و تلاش دیگر ادارات دولتی جمعا در استان مبلغ ۹میلیارد و ۶۸۳ میلیون و۹۶۵ هزار ۹۳ ریال جمع آوری که در این خصوص ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد در چهار ماه سال جاری آزاد شدند.

این مقام قضایی در ادامه افزود: باتوجه به موضوع اجتماعی و مالی محکومین باید به موضوع فرهنگی و تربیتی فرزندان محکومین نیز توجه و نگاه ویژه ای داشت که این امر نیز بسیار ضروری است زیرا زیان فقر فرهنگی بیشتراز فقر مالی در جامعه است که می توان با آموزش  فرهنگی نسبت به  خانم های خانه دار این فقر فرهنگی را کاهش داد.

حجت الاسلام تقوی فرد همچنین اظهار داشت: تقریبا بیشترین حجم پرونده های تشکیل شده در کشور ناشی از فقر فرهنگی جامعه بوده و تنها راه ریشه کن کردن فقر فرهنگی در جامعه نهادینه کردن و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است.

وی در خصوص محکومین مالی که در زندان به سرمی برند افزود: محکومین مالی که در زندان به سر می برند، باید تقاضای اعسار خود را تقدیم دادگاه کنند و پس از صدور حکم تعیین تکلیف، موضوع در ستاد دیه مورد بررسی و تصمیم قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز