خبرگزاری کار ایران

کوچ پاییزی زبان گویای کارگران؛

فرامرز درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران در گذشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۳۷

فرامرز درخشنده ، سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان مازندران پس از سالها تحمل درد و رنج بیماری سرطان صبح امروز پنجشنبه در سن 54 سالگی در گذشت .

به گزارش ایلنا از ساری ،مرحوم درخشنده نهم فروردین سال 1342 در کرمانشاه متولد شد و همزمان با حضورش در مازندران بیش از 2 دهه در عرصه خبر و روزنامه نگاری در این استان فعالیت کرد .

وی در زمان حضور و فعالیتش در عرصه روزنامه نگاری در مازندران  به عنوان سرپرست خبرگزاری ایلنا ، سرپرست روزنامه کار و کارگر در این استان فعالیت داشت .

مرحوم درخشنده که در هیات اجرایی خانه کارگر مازندران عضویت داشت در جلسات و نشست های کارگری همواره مدافع حقوق کارگران این استان بود .

وی از چهار سال قبل با وجود ابتلا به بیماری سرطان هیچگاه از کار و فعالیت در عرصه رسانه دست نکشید و همیشه پای ثابت جلسات و برنامه های خبری استان بود و تا آخرین لحظات زندگیش ، عاشقانه برای ادای وظیفه اش به عنوان یک رسانه ای قلم خود را پایین نگذاشت و کار کرد .

اهالی رسانه مازندران ، مرحوم درخشنده را بخاطر نوشته های ماندگارش با عناوین اینجا مازندران؛ استان فقر پنهان! ، چه زمانی چک در وجه کارگران کشیده می شود؟ ،قانون کارودغدغه های جامعه کارگری،بیکاری در مازندران را ببینید،در مازندران ساز‌ها نا‌کوک است!،سقف سازان بی سقف،از مازندران درست بگوییم نه درشت! و... هیچگاه فراموش نخواهند کرد  .

گفتنی است ،آیین تشییع مرحوم فرامرز درخشنده فردا جمعه ساعت 9:30دقیقه صبح  از مقابل مسجد جامع ساری  به سمت آرامگاه ملامجدین ساری برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز