خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر خبر داد:

افزایش ۸۳ درصدی کشف سلاح غیرمجاز در شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۵۷

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر از افزایش ۸۳ درصدی کشف سلاح غیرمجاز در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه به عنوان یکی از ارکان مهم در برقراری تامین امنیت در جامعه نقش دارند و می توانند دغدغه های احساس ناامنی را به نیروی انتظامی انتقال دهند تا در اتاق فکر نیروی انتظامی با همفکری و به کارگیری برنامه ها بتوان احساس امنیت را ارتقا دهیم.

ابراهیم شجاعی گفت: ما مخالف اطلاع رسانی اخبار به مردم نیستیم اما با توجه به تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی روانی در جامعه نقش خبرنگاران پررنگ می شود.

وی بر صداقت، صراحت و انصاف در کار خبری تاکید کرد و افزود: اصحاب رسانه با انتشار اخبار درست و صحیح می توانند در ارتقای آرامش و امنیت جامعه تاثیر گذار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر از تجمیع مرکز فوریت های ۱۱۰ از اسفند سال گذشته در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: تمام واحدها در سطح شهرستان به مرکز متصل هستند و نزدیکترین واحد به محل عملیات اعزام می شوند.

شجاعی گفت: دستگیری سارقین ۱۱ درصد، کشف سرقت ۲۳ درصد، دستگیری معتادین ۱۸ درصد، کشف مواد مخدر ۱۳ درصد و کشف سلاح غیرمجاز ۸۳ درصد در سال ۹۶ افزایش داشت.

وی در پایان از کاهش ۳۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرستان بهشهر خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز