خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ارتش جمهوری اسلامی کارآمد و تاثیر گدار در عرصه های مختلف است

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۶۹

استاندار مازندران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیرگذار در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مازندران ، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهدای والامقام با نثار جان توانستند امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و این امنیت مرهون مجاهدت های شهدا و نیروهای مسلح و امنیتی است.

وی با اشاره به وجود ارتش قدرتمند در جمهوری اسلامی ایران افزود: در زمان طاغوت شاهد ارتشی بودیم که با مستشاری آمریکا، انگلیس و اسرائیل، سازمان نظامی ایجاد شده بود که حافظ منافع آمریکا و متحدان بوده است و فقط برای ژاندارمی منطقه آماده شده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت حضرت امام راحل، قوای مسلح و نیروی نظامی جلوه دیگری پیدا کرد.

استاندار مازندران گفت: نگاه امام راحل به ارتش و وحدت و صف آرایی مردم و وحدت کلمه سبب شد تا وجدان بیدار ارتشیان برای پیوستن به انقلاب اسلامی بیدار شد و جلوه آن پیوستن نیروی هوایی و ارتش به انقلاب اسلامی بوده است.

وی، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیرگذار و از دستاوردهای انقلاب است و ارتش در کنار ملت بوده و برای عزت ملت جانفشانی می کند.

اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش مکتبی با تمام ایمان در خدمت مردم قرار دارد درحالیکه در زمان طاغوت در خدمت استکبار بوده است و امروز به وجود ارتشی الهی و مردمی افتخار می کنیم.

وی از روز ارتش به عنوان روز نمایش ارزش آفرینی های نیروهای مسلح یاد کرد و افزود: امروز قدرت و توانمندی ارتش و نیروهای مسلح به جهانیان نمایش داده می شود.

اسلامی به جایگاه ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: امروز به یمن تلاش های ارزنده و جانفشانی ها ما از جایگاه برتری در منطقه برخوردار هستیم و تعیین کنندگی ما به تمام قدرت های منطقه ای و جهانی اثبات شده است و برای پیشبرد اهداف خود و تقویت بنیه دفاعی از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

وی ادامه داد: امروزه نیروهای مسلح در حفظ مرز های نظامی مقتدرانه ایستاده است و اجازه هر گونه تجاوز به خاک کشور را نمی دهد.

اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که عرصه شرف، عزت و عرصه هویت اسلامی و ایرانی عرصه ای است که در آن شجاعت و فداکاری لازم است و خودتان را اماده کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز