خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

۵ هزار شعار در " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" خلاصه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۶۳

معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۵ هزار شعار گردآوری شده است و همه آنها در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خلاصه می‌شود.

به گزارش ایلنا، صبح امروز زنگ انقلاب با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش نواخته شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم که امروز در دبیرستان دوره اول متوسطه شاهد ارشاد منطقه ۱۲ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، گفت: یقیناً ۲۲ بهمن امسال را بهتر از سال‌های دیگر برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۵ هزار شعار گردآوری شده است و همه آنها در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خلاصه می‌شود.

علیرضا کاظمی اظهار داشت: سه سوال مهم وجود دارد که باید دانش‌آموزان پیرامون آن بدانند؛ چرا مردم ما انقلاب کردند؟ چگونه در مقابل رژیم تا دندان مسلح شاه مردم پیروز شدند؟ و اکنون وظیفه ما در قبال آن چیست؟

کاظمی اضافه کرد: بندگی در برابر بیگانگان و نداشتن استقلال، مردم ایران را آزار می‌داد و پیروزی انقلاب پایان تحقیر ملت ایران بود .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: توجه مردم به روح مکتب آزادی خواه اسلام و رهبری امام خمینی، زمینه ساز ایجاد حکومت اسلامی در ایران شد و در کنار آن، ایمان و توکل به خدا، وحدت و همدلی مردم و رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) رمز پیروزی انقلاب بود .

وی با بیان اینکه نعمت ولایت از مهم‌ترین نعمت‌هایی است که کشور ما را از پیچ و خم های تاریخی سرافراز بیرون آورده است، گفت: ما در قبال خون شهدای انقلاب وظیفه داریم با تلاش و مجاهدت و تهذیب نفس، این راه پر تلاطم را با عزت و سرافرازی ادامه دهیم .

کاظمی خاطر نشان کرد: امروز در محضر شهیدان با آنها پیمانی برای پایداری در راه ارزش‌های انقلاب می‌ببندیم، زیرا امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدای انقلاب است .

در پایان این مراسم بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی سراسر کشور قرائت شد و در این بیانیه بر پیمودن راه امام و شهدا و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توسط دانش‌آموزان، تاکید شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز