خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

شادی و نشاط امروز را مدیون فجرآفرینان هستیم

کد خبر : ۱۴۱۸۲۳

از کسانی که جشنواره زمستانی را با برنامه‌های جذاب هدایت کردند، تشکر می‌کنیم.

ایلنا: محمدابراهیم الهی‌تبار در جشن انقلاب اسلامی و آئین پایانی بخشی از برنامه‌های جشنواره زمستانی همدان در سالن ورزشی ابن سینا ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و با اشاره به اینکه شادی و نشاط امروز را مدیون فجرآفرینانی هستیم که سختی‌هایی را برای چنین روزهایی متحمل شدند، گفت: شهید محراب آیت‌الله مدنی با هدایت مردم در روزهای انقلاب ۵۷ موجب شد همدان شهر حماسه‌ها شود و با غوغایی که در مسجد جامع همدان برپا شد توانستند در پیروزی انقلاب نقش موثری ایفا کنند.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در ایام جنگ تحمیلی نیز اراده مردم بر خشم دشمنان غلبه کرد، اذعان کرد: ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و اراده ملت ایران قطعنامه را پذیرفتند و همین پیروزی و استقلال ایران اسلامی را رقم زد.

وی توافقات هسته‌ای ایران با ۱ + ۵ را از دیگر اراده‌های ملت ایران دانست و گفت: غنی‌سازی که حق مردم بود در این توافقنامه مد نظر قرار گرفت و دیواره تحریم‌ها نیز شکست که این مواضع دشمنان ناشی از حضور مردم در صحنه است.

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور باشکوه مردم در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دولت تدبیر و امید فضای با نشاطی را بدون دغدغه برای آن‌ها داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و بنا داریم متناسب با اهداف جامعه در پیشبرد مقاصد جمهوری اسلامی پویا‌تر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز