خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رنج‌ آورترین مساله مردم بحث درمان است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۳۷۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رنج‌ آورترین مساله مردم بحث درمان است

به گزارش ایلنا ، علی ربیعی امشب در مراسم افتتاح پروژه ساخت و تجهیز مرکز تصویربرداری و طرح ارتقاء هتلینگ بخش‌های بستری بیمارستان تأمین اجتماعی چالوس با تاکید بر اینکه باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم، اظهار کرد: باید همانند دوران گذشته حس مشارکت و روح انقلابی را در خود زنده نگاه داریم.

وی با بیان اینکه مردم نیاز دارند و رنج‌آورترین مساله مردم درمان است، افزود: حتی یک روز نگذاشتیم حقوق مستمری‌بگیران عقب بیفتد ولی باید کوتاهی‌ها را بخشید اما با این حال با وجود سختی‌های موجود روسفید هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه امروز مدیریت کردیم و باید شایسته تر در مراکز درمانی عمل کنیم، عنوان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعار تأمین اجتماعی مهربان و با محبت و عشق به بیمار را در بخش درمان اعم از بیمه ای و درمانی دنبال کنیم و نوع نگاهمان را عوض کردیم.

ربیعی با بیان اینکه زنده یاد دکتر «محمدصادق زندی»در کنار همه حضور دارد، گفت: در مورد استقلال مدیریت تامین اجتماعی غرب مازندران نیز سعی می‌کنم مسأله را بررسی کنم ولی قول تریبونی نمی‌دهم‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز