خبرگزاری کار ایران

ربیعی بخشنامه کرد؛

مشارکت بانک‌های تابعه وزارت کار در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۰۱

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بخشنامه‌ای به معاونین، مدیران عامل و روسای سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های تابعه و مدیران کل اجرایی بر کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بخشنامه ای به معاونین، مدیران عامل و روسای سازمان ها، صندوق ها و بانک های تابعه و مدیران کل اجرایی بر کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور  تاکید کرد.

بر پایه این بخشنامه، روسا و مدیران کل استان های حادثه دیده و استان های همجوار، با بسیج نیرو ها و آماده سازی ظرفیت ها در هماهنگی کامل با ستاد بحران استان نسبت به امداد رسانی و به صورت ویژه در اختیار قرار دادن مجموعه های ورزشی کارگری و سایر اماکن اقامتی و رفاهی زیرمجموعه خود برای اسکان خانوارها و افراد حادثه دیده اقدام کنند و در تعامل با مدیران کل استان های آسیب دیده نسبت به ارزیابی و بررسی امکانات موجود در جهت رفع کمبود ها اقدامات سریع انجام دهند.

افزون بر این، سازمان تأمین اجتماعی نسبت به تجهیز بیمارستان ها به اقلام دارویی مورد نیاز و نیز اعزام پزشک و پرستار با توجه به نیاز مناطق آسیب دیده اقدام کنند.

در این بخشنامه اعلام شده است: اکیپ های مددکاری و مشاوره ای توسط سازمان بهزیستی سازماندهی و به منطقه آسیب دیده اعزام شوند، شرکت ها و کارخانجات تولیدی وابسته نسبت نیز به تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز از قبیل : آب معدنی، پتو، چادر، دارو، مواد غذائی کنسرو شده و...  با هماهنگی ادارات کل اجرائی استان اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز