خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود، وازنا در مجلس

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر کشاورزی به شهرستان دورود و ازنا سفر می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۸۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر کشاورزی به شهرستان دورود و ازنا سفر می‌کنند تا به بررسی مشکلات این شهرستان ها از نزدیک بپردازند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر کشاورزی به شهرستان دورود و ازنا سفر می‌کنند تا به بررسی مشکلات این شهرستان ها از نزدیک بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عباس قائد رحمت اظهار کرد: جلسه‌ای را با حضور مجمع نمایندگان استان و استاندار با رئیس جمهور برگزار کردیم که در این دیدار به تشریح برنامه های سفر و برخی از مشکلات استان پرداخته شد.
وی افزود: در سفر هیئت دولت به استان لرستان, مردم شهرستان‌های دورود و ازنا مهمان دو تن از وزرا به نمایندگی از دولت تدبیر و امید هستند.

قائد رحمت بیان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر کشاورزی به شهرستان دورود و ازنا سفر می‌کنند تا به بررسی مشکلات این شهرستان ها از نزدیک بپردازند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس تصریح کرد: در این سفر بازدیدهای مختلفی از طرح و پروژه های شهرستان های دورود از جمله بازدید از کارخانه کفش غزال دورود که چند سالی است تعطیل است، بازدید از مجتمع فارسیت دورود، کلنگ زنی احداثفاز چهارم سیمان دورود در خارج از شهر، بازدید از سد مروک دورود با حضور وزیر نیرو انجام می شود.
وی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در سفر به شهرستان دورود از بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی این شهرستان بازدید می‌کند.
وی بیان کرد: در جلسه‌ای که با رئیس جمهور داشتیم قرار شد به‌زودی وضعیت کارخانه صنایع غذایی دورود مشخص می شود تا به بهره‌برداری برسد.

قائد رحمت با اشاره به برنامه‌های حضور نماینده دولت در شهرستان ازنا اظهار کرد: در شهرستان ازنا هم بازدیدهای مختلفی از طرح ها و پروژه های سد کمندان ازنا، محور ۴ خطه ازنا - شازند، مجتمع ذوب و فولاد ازنا، انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های وزیر کار در شهرستان ازنا بازدید از فاز دوم تولید داروهای انسانی کارخانه داروسازی بایر افلاک با ۳۶ درصد پیشرفت که فاز اول آن با حضور معاون اول رئیس جمهور به عنوان بزرگترین مجتمع داروسازی خاورمیانه راه اندازی شد و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی وگمرک ازنا است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: در این سفر هم وزیر جهاد کشاورزی بازدید هایی را از پروژه بزرگ دامپروری دورود و پروژه پرورش آبزیان ازنا انجام می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز