خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران:

مازندران یکی از 5 استان با نشاط در افق 1404 می شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۵۵

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران :بر اساس سند ارتقای نشاط اجتماعی جوانان،مازندران در سال 1404 یکی از پنج استان اول شاد و با نشاط و الگوی رشد نشاط اجتماعی کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حبیب حسین زادگان صبح امروز در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی مازندران با اظهار داشت:بر اساس سند ارتقای نشاط اجتماعی جوانان، استان مازندران در سال 1404 یکی از پنج استان اول شاد و با نشاط و الگوی رشد نشاط اجتماعی کشور خواهد بود.

وی افزود: دستگاههای دولتی و سازمان های مردم نهاد غیر دولتی در استان مازندران با همکاری تشریک مساعی و هم افزایی ظرفیت های موجود در راستای انجام وظایف خود یکی از ماموریت های خود را ارتقای سطح نشاط و شادی سازنده جمعی و فردی تمامی مردم استان بویژه جوانان از طریق مدیریت هدف محور و نتیجه گرا قرار می دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در توضیح عناوین استراتژی مورد نظر در جهت ارتقای نشاط اجتماعی گفت: توسعه کمی و کیفی پارک و فضای سبز،جهت گیری در تزریق اعتبارات مالی براساس برنامه به پارک ها و کاهش هزینه های آنها وجذب سرمایه داران بومی و غیر بومی با هدف سرمایه گذاری جهت ارتقای صنعت گردشگری درون استانی از برنامه های مورد نظر در این حوزه به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه جهت گیری در ارتقای کمی و کیفی فعالیت های بخش خصوصی و تعاونی در افزایش مسابقات و بازی های استان هدفی است که در این مسیر دنبال می شود،افزود:

توسعه کیفی و کمی فضاهای عمومی ورزش در استان

جهت گیری زیر ساخت های مدیریتی در راستای اجرای طرح گسترش کمی و کیفی پارک ها و پویا سازی آنها از دیگر استراتژی های این نهاد در جهت افزایش نشاط اجتماعی محسوب می شود.

حسین زادگان به سیاست گذاری های این نهاد در ارتقای نشاط اجتماعی بویژه جوانان گفت:توجه ویژه به واگذاری امور بخش خصوصی،انجام پروژه پایلوت سازی با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و توجه ویژه به استقرار امکانات تفریحی ،رفاهی و آموزشی به مناطق در معرض خطر آسیب های اجتماعی اهدافی است که در این سیاست گذاری تبیین شده است.

وی افزود: غربالگری افسردگی و کمک به آسیب های ناشی از آن ، افزایش مهارت های زندگی در بین تمامی سطوح جامعه در استان و ترویج و توسعه ورزش های همگانی از برنامه های عملیاتی طرح نشاط عمومی به شمار می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز