خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

وزارت ورزش با سبک های رزمی فاقد شناسنامه برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۴۰۸

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: رشد بی ضابطه سبک های رزمی از عمده ترین دلایل بروز اختلاف و توسعه نیافتگی هیات های ورزشی و بویژه رشته پرطرفدار کونگ فو است .

به گزارش ایلنا، مسعود رهنما در مجمع انتخابات هیات کونگ فوی گیلان با ابراز نگرانی از توسعه سبک های رزمی که از آن با لفظ "من در آوردی" یاد کرد، تنها را ه برون رفت از بحران فعلی را ورود وزارت ورزش و جوانان برای برخورد با این سبک ها دانست.

وی افزود: برای اینکه در روند توسعه ورزش با بحران و آسیب های اجتماعی مواجه نشویم باید با سبک های رزمی فاقد شناسنامه برخورد اساسی صورت پذیرد.

رهنما با بیان اینکه عهد اخوتی با هیچ کسی ندارم، از شاخص قراردادن عملکرد هیات ها در ارزیابی افراد و مجموعه ها بعنوان راهبرد مدیریت خود نام برد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد : باید با اتفاق و اتحاد رشته ورزشی کونگ فو استان را از وضعیت فعلی به سمت جایگاه های برتر کشوری حرکت دهیم ، چرا که توانمندی جوانان و خیل علاقه مندان این رشته ورزشی بسیارفراتر از وضعیت فعلی است .

گفتنی ست؛ در مجمع انتخابات کونگ فواستان گیلان از مجموع 14 رأی مأخوذه ، ناصر اشرافی با 8 رأی به مدت 4 سال به ریاست این هیات برگزیده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز