خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش خبر داد:

کمک 100 میلیاردی دولت به ورزش

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۶۴۳

وزیر ورزش و جوانان موضوع المپیک را برای دولت با اهمیت توصیف کرد و گفت: با حمایت های دولت پاداش قهرمانان برای المپیک و پارالمپیک آینده رشد قابل توجهی داشته است و امیدوارم ورزش مثل همیشه موجب شادی مردم شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی توجه به المپیک و پارالمپیک را یک راهبرد مهم برای وزارتخانه دانست و گفت: برای سال آینده در خصوص المپیک مبلغ 100 میلیارد تومان از دولت درخواست کرد‌ه‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان افزود :با حمایت های دولت پاداش قهرمانان برای المپیک و پارالمپیک آینده رشد قابل توجهی داشته است و امیدوارم ورزش مثل همیشه موجب شادی مردم شود.

گودرزی از تمامی معاونان وزارتخانه خواست به طور منظم به اردوهای تیم های ملی ایران در راه المپیک آینده سر بزنند و همدلی و همراهی با قهرمانان، مربیان و مسئولان فدراسیونها بیشتر شود.

گودرزی در ادامه نشست بار دیگر راهبردهای مهم ورزشی وزارتخانه را یادآور شد و گفت: نگاه مبنایی ما در دولت تدبیر و امید در حوزه‌ ورزش و جوانان، تخصص گرایی در انتخاب مدیران، برجسته شدن موضوع ورزش پاک و معرفتی در کنار توجه به مسئله‌ مهم استعدادیابی، توسعه ورزش برای همه، آمایش سرزمینی و بسط و توسعه‌ مناسب و حرفه‌ای ورزش بانوان و حرکت در پیشبرد برنامه‌های ورزشی توام با آرامش و دوری از حواشی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز