خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت کشتی سازی صدرا بهشهر خبر داد:

ظرفیت بالای تعمیرات کشتی در شرکت کشتی سازی صدرا بهشهر

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۳۸۶

مدیر شرکت کشتی سازی صدرا بهشهر از ساخت 3 فروند بارج جمع آوری آلایندگی های نفتی و تعمیر 11 شناور طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، جمشید حاجی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات و معضلات کارگری شرکت در سال های گذشته اظهار کرد: با اجرای برنامه های هدف مند، توقیفات صدرا رفع و بدهی بانکی و مالیاتی و تمامی مطالبات بازنشستگان صدرا پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با بازاریابی تعمیراتی می توان کسب درآمد کرد ادامه داد: 25 فروند شناور از 42 فروند شناور بزرگ در دریای خزر مربوط به کشتی رانی دریای خزر است که از طریق تعاملات با صاحبان این شناورها و ارائه خدمات بهتر به مشتریان سعی کردیم سهم بازار را بیافزاییم.

مدیر شرکت کشتی سازی صدرا بهشهر بیان کرد: طی یک سال و نیم گذشته مدت زمان تعمیرات شناورها از بازه های زمانی 3 یا 4 ماهه به بازه های کمتر از 15 روز کاهش یافت و حتی صدرای بهشهر رکورد تعمیرات 9 روزه شناورها را به خود اختصاص داد.

حاجی زاده تصریح کرد: کشتی ها با هزینه و زمان کمتر در صدرا تعمیر می شوند؛ با ارائه خدمات بهتر این اعتماد به صدرا ایجاد شد.

وی بیان کرد: 9 فروند شناور از 42 فروند شناور دریای خزر شناورهای سنگین با طول 140 متر و وزن حدود 2800 تن هستند که همیشه در آذریابجان و روسیه تعمیر می شدند با تغییرات در سیستم بالابر ، تعمیر و نگهداری و ارتقای دانش فنی در این حوزه، اولین شناور از این تیپ شناورهای سنگین از آب گرفته شد و در شرکت صدرا بهشهر در حال تعمیر است.

مدیر شرکت کشتی سازی صدرا بهشهر گفت: صدرا با تعمیر این شناورهای سنگین توانست 20 درصد سهم بازار تعمیرات را افزایش دهد در نهایت از خروج ارز جلوگیری می شود و اشتغال پایدار را برای منطقه به دنبال دارد.

جمشید حاجی زاده از اشتغال مستقیم 200 نفر و اشتغال غیر مستقیم 100 نفر در صدرا خبر داد و گفت: در حال حاضر حقوق کارگران ، بیمه و مالیات به موقع پرداخت می شود.

وی از ساخت 3 فروند بارج جمع آوری آلایندگی های نفتی و تعمیر 11 شناور طی یک سال گذشته خبر داد و افزود: یک فروند بارج جمع آوری آلایندگی های نفتی برای بندر امیرآباد و یک فروند برای بندر نوشهر در سال گذشته ساخته شد، آخرین فروند بارج جمع آوری آلایندگی های نفتی برای بندرانزلی ساخته و دو ماه گذشته به این بندر تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز