خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی فضای عمومی ادارات ؛

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران رتبه نخست کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۸۷

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ارزیابی فضای عمومی ادارات کشور توسط وزارت متبوع رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز طی گفتگویی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی سالیانه ای که دفتر مدیریت عملکرد و اداره کل امور استانهای وزارت متبوع از فضای عمومی ادارات کل مجموعه این وزارتخانه انجام می دهد، این اداره کل توانست با همت همه همکاران رتبه نخست را در سطح کشور بدست آورد.

وی با اشاره به شاخص ها و محورهای این ارزیابی افزود: رعایت شایسته سالاری در انتصابات، وضعیت مدیریت و ارزیابی از شاخص های عمومی و اختصاصی، اجرای قوانین و مقررات سلامت اداری و رفع گلوگاه های فساد خیز، تعامل و تکریم کارکنان، عملکرد ادارات کل در شورای هماهنگی و شوراها و کمیته های تخصصی استان و استانداری و کیفیت عملکرد آنها، رضایت مندی مردم و ارزیابی سازمان های نظارتی از ادارات کل استان از محورهای اصلی این بازرسی ها می باشد.

اصغری تصریح کرد: این اداره کل در شاخص های تخصصی مانند حوزه روابط کار، کارآفرینی و اشتغال، تعاون، اجتماعی و ... نیز در دو سال اخیر امتیاز عالی را اخذ نمودند که این مهم نشان از عملکرد بسیار عالی معاونین و کارکنان اداره کل در حوزه های ستادی و شهرستان ها دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: کار در این اداره کل و ادارات تابعه آن بدلیل تخصصی بودن بسیار دشوار است و همکاران خدوم و زحمتکش ما با تمام توان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان و شرکای اجتماعی اداره کل تلاش می کنند.

اصغری ادامه داد: ضمن تبریک به همه همکاران بابت کسب رتبه اول در کشور در ارزیابی فضای عمومی، بطور ویژه ای از زحمات این عزیزان تقدیر خواهیم نمود.

گفتنی است طبق گزارش ارسالی از سوی دفتر مدیریت عملکرد و اداره کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانهای مازندران، اردبیل و مرکزی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در این ارزیابی کسب نموده اند که این گزارش به استحضار دکتر ربیعی مقام عالی وزارت خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز