خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

نشست منطقه‌ای مدیران امور اجتماعی شمال غرب کشور در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۴۱

این نشست با حضور مدیران و کارشناسان امور اجتماعی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و همدان ۲۰ لغایت ۲۲ مرداد ماه در تبریز برگزارخواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری دومین نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان امور اجتماعی ادرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های شمالغرب کشور در تبریز خبر داد.

میر احد حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تبریز گفت: این نشست با حضور مدیران و کارشناسان امور اجتماعی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و همدان ۲۰ لغایت ۲۲ مرداد ماه در تبریز برگزارخواهد شد.

وی هدف از برگزاری این سمینار را تبادل افکار، هم اندیشی در ارتباط با وظایف و ماموریت های امور اجتماعی، بررسی قوانین و مقررات فصل ۸ قانون کار، ارائه پیشنهادات و تصمیم گیری در خصوص شفاف سازی قوانین و مقررات اعلام کرد و گفت: در این نشست دو روزه همچنین طاهری معاون امور اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدنی رییس آسیب های اجتماعی، محبی رییس خدمات رفاهی کارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشته و آخرین برنامه ها و فعالیت های این حوزه را تشریح خواهند کرد.

..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز