خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر،نکا وگلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

شاخص های شرق مازندران باید به میانگین استان برسد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۰۶۵

نماینده مردم بهشهر،نکا وگلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت:تمامی شاخص های شرق مازندران باید به میانگین استان برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، نماینده مردم بهشهر، نکاو گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی آخرین وضعیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرق مازندران در فرمانداری شهرستان بهشهر اظهار کرد: به منظور ارتقای کیفیت پوشش مخابراتی، آی تی و زیرساخت های شرق استان باید برنامه های دقیقی از سوی کارگروه تخصصی تدوین شود و بااعلام زمان بندی مشخص و منابع مالی قابل وصول پیگیری های لازم  انجام شود.

علی محمد شاعری گفت: در هفته گذشته نشستی با  وزیر ارتباطات داشتم که مقرر شد جلسه ای مشترک با مسئولان ذیربط سه شهرستان داشته باشیم تا با یک برنامه ای مشخص اهداف را تحقق ببخشیم.

وی ادامه داد:شرق مازندران به ویژه مناطق هزارجریب پایین ترین شاخص ها را در استان دارند و اکثر روستاهای این منطقه دارای پوشش مخابراتی بسیار ضعیف و امکان دسترسی بسیار محدود هستند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران بعد از استان تهران دومین استان در ضریب نفوذ اینترنتی است و این ضریب نفوذ اینترنتی بالا بیانگر این است که زیرساخت ها ایجاد شد اما تعادل میان مناطق روستایی و شهری وجود ندارد و این بی عدالتی باید رفع شود.

علی محمد شاعری با بیان اینکه تمامی شاخص های شرق مازندران باید به میانگین استان برسد افزود: حل مسائل به صورت چهره به چهره و مراجعه حضوری دیگر امکان پذیر نیست، دیجیتال کردن نظام اداری اولویت دولت باشد و زیرساخت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرق مازندران مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان بر پوشش مخابراتی روستاهای بالادست و حل مشکلات زیرساختی برای رسیدن به شاخص های مناسب شهر هوشمند در پنج شهرشرقی تاکید کرد و از مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران  خواست تا با تشکیل کارگروه تخصصی برای شرق مازندران  اولویت ها را مشخص و برنامه زمانی مشخص برای حل این مشکلات اعلام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز