خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی :

محرومیت شرق مازندران محصول تصمیمات نابجا و ناعادلانه است/شرق مازندران بایست به عنوان پایلوت کار بسیج سازندگی مدنظر قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۷۴۲

محرومیت شرق مازندران محصول تصمیمات نابجا و ناعادلانه است که از مسئولان استانی انتظار داریم تا با نگاه منصفانه وعادلانه در اعتبارات و امکانات ، جایگاه شرق استان را به میانگین استانی ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، جلسه هم اندیشی چگونگی استفاده از توان بسیج سازندگی مازندران در جهت پیشبرد اهداف توسعه شرق استان  امروز جمعه با حضور فرمانداران بهشهر ، نکا و گلوگاه و مسئول بسیج سازندگی مازندران در فرمانداری شهرستان بهشهر برگزار شد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف این جلسه تسهیل و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و خدمات رسان به مردم می باشد اظهار کرد: طولانی شدن پروژه های عمرانی و خدمات رسان صرفا به دلیل مشکلات و محدودیت های اعتباری نیست بلکه ناهماهنگی میان دستگاه های اجرایی ، ناتوانی پیمانکاران در اجرای پروژه ها و ضعف فنی آنان و مشکلات در قوانین و ضوابط دستگاه های اجرایی نیز اثرگذار می باشد.

 علی محمد شاعری با اشاره به بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی اضافه کرد: این سازمان با سابقه زیاد در حال اجرای پروژه های عمرانی است تا پروژه ها را سریعتر ، باکیفیت و با هزینه کمتر در موعد مقرر به سرانجام برساند چراکه سازمان فقط هدف خدمت رسانی به مردم  دارد نه کسب درآمد.

وی بر ضرورت تعامل و همدلی میان بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی تأکید کرد و ادامه داد: شرق مازندران براساس شاخص های برخورداری و توسعه یافتگی به نسبت استان محرومتر می باشد و با توجه به هدف بسیج سازندگی که مناطق محروم در اولویت قرار دارند شرق مازندران بایست به عنوان پایلوت کار بسیج سازندگی مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر توجه به طرح های کوچک و زودبازده صنعتی تصریح کرد: محرومیت شرق مازندران محصول تصمیمات نابجا و ناعادلانه است که از مسئولان استانی انتظار داریم تا با نگاه منصفانه وعادلانه در اعتبارات و امکانات ، جایگاه شرق استان را به میانگین استانی ارتقا دهند.

 شاعری با بیان اینکه برخی از روستاهای شرق مازندران می توانند با تولید محصولات ارگانیک و بومی پایلوت اقتصاد مقاومتی قرار گیرند گفت: از همه امکانات  و توان در راستای کمک به بسیج سازندگی استفاده می کنیم و توزیع عادلانه امکانات را در استان خواستاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز