خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبرداد:

افزایش 3.4 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۶۷

رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش 3.4 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،انوشیروان محسنی بند پی در آیین جشن پیوند "مهر و امید" 60 زوج جامعه هدف بهزیستی که در پلاژ بهزیستی مازندران برگزار شد با اشاره به مهم بودن پیوند ازدواج اظهار داشت : ازدواج مهمترین و بزرگترین حادثه زندگی انسان و نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده ، جامعه و اجتماع است.

وی افزود:با توجه به نقش بسیار سازنده ازدواج در زندگی فردی و اجتماعی ،در دین مبین اسلام سفارش فراوانی در مورد آن شده است .

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:ازدواج به عنوان ضرورت های زندگی غیر از غریزه جنسی ،رشد و تکامل استعدادهای فرد در این پیوند نمود پیدا می کند.

وی ضرورت اجتماعی را از دیگر نیازهای ازدواج و تشکیل خانواده عنوان کرد و افزود: خانواده به عنوان بنیادی ترین واحد اجتماعی است که با پیوند زدن دو زوج جوان شروع می شود که با خود همبستگی اجتماعی،انسجام و وحدت اجتماعی را به همراه دارد.

محسنی بندپی ضرورت دینی و الهی را از دیگر ضروریات تشکیل خانواده برشمرد و گفت: درهمه ادیان الهی به امر ازدواج سفارش شده است اما در دین اسلام" رسول اکرم"(ص) بر آن تاکید و فرمودند با تشکیل خانواده از تجرد پرهیز کنید.

وی افزود: رشد تکنولوژی علاوه بر ارزش ها موجب می شود تا افراد از ازدواج غافل شوند و دوری از ازدواج نیز گاهی ناهنجاری فردی و اجتماعی را به همراه دارد.

محسنی بند پی گفت: بر اساس آمار 24 درصد آحاد جامعه دچار نوعی اختلال هستند و آنهایی که به تنهایی زندگی می کنند با اختلال بیشتری مواجه می شوند.

رئیس سازمان  بهزیستی کشور هموار کردن ازدواج در جامعه هدف را از اهداف مهم این نهاد حمایتی عنوان کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید همه مردم ایران از خدمات بیمه سلامت بهره مند شدند.

وی به افزایش 3.4 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و گفت: بنا داریم تا پایان دولت دوازدهم این میزان را به 5 برابر افزایش دهیم.

محسنی بند پی از استمرار و تداوم حمایت از جامعه هدف در سازمان بهزیستی خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز