خبرگزاری کار ایران

اطعام ایتام در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در نیاوران ساری

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۳۶۱

در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) کودکان بی سرپرست موسسه گل یاس با حضور مسئولین استانی و شهرستانی درمجتمع فرهنگی نیاوران ساری پذیرایی شدند.

به گزارش ایلنا از ساری،احد جاودانی در این مراسم ضمن تشریح فضیلت ماه رمضان  وپذیرایی از ایتام در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) ، اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) داری فضائل وکرامات معنوی و اخلاقی بسیا ربالایی است و سید جوانان اهل بهشت می باشد و برگزاری چنین مراسم ها وجشن های در راستای ترویج فضائل اخلاقی و معنوی این امام همام در زندگی است.

 

وی افزود: پذیرایی از روزه داران  و اطعام دهی  در ماه مبارک رمضان ، باید درسی شود تا با تاسی از این ماه مبارک ، دستگیری از نیازمندان و پذیرایی از مهمانان تداوم پیدا کند.

 

منصوری ، مدیر عامل مجتمع نیاوران در ادامه این مراسم هبستگی اجتماعی به منظور ترویج فرهنگ دستگیری از نیازمندان را امری مهم دانست وگفت: دستگیری از نیازمندان و ایتام در ماه مبارک خدا امری خداپسندانه به شمار می آید.

وی افزود:احسان و نیکوکاری، از زیباترین صفات و پرشکوه ‏ترین جلوه‏ های انسانیت است و این احسان، در اوج ظهور خود و در بالاترین درجه خود، به شکل ایثار ظاهر می ‏شود.

مدیرعامل مجتمع نیاوران تلاش در راه رضای خدا و خدمت به محرومین و نیازمندان را امری ارزشمند عنوان کرد و گفت: خدمت به نیازمندان و تلاش برای خشنودی و رضایت آنها، وظیفه دینی و انسانی ما مسلمانان است.

منصوری با بیان اینکه این کودکان از موسسه نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست گل یاس ساری بوده اند ، افزود: کمک به محرومان و نیکوکاری را پیام جاودانه همه ادیان الهی است.

در ادامه این مراسم با اجرای  ویژه برنامه هایی هفته اطعام نیازمندان ، اکرام ایتام  و میلاد امام دوم شیعیان جهان امام حسن مجتبی(ع)  و اهدای جوایز به کودکان بی سرپرست از سوی مدیر عامل مجتمع نیاوران گرامی داشته شد.

اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریمه اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) در پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز دوشنبه بیست و یکم این ماه سالروز شهادت حضرت علی (ع) با هدف حمایت از ایتام خانواده های نیازمند و حمایت از کودکان‌ بی سرپرست در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز