خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران؛

غرفه کاریکاتور کتاب در نمایشگاه کتاب مازندران برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۵۱

بیش از ۹۰ اثر از برترین کاریکاتوریست های ۶۰ کشور جهان با موضوع کتاب و کتابخوانی در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در نمایشگاه کتاب استان برای علاقمندان به نمایش درآمد.

بیش از ۹۰ اثر از بر‌ترین کاریکاتوریست‌های ۶۰ کشور جهان با موضوع کتاب و کتابخوانی در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در نمایشگاه کتاب استان برای علاقمندان به نمایش درآمد.

به گزارش ایلنا از ساری، هنر کاریکاتور همواره زبان گویای انتقادی به مسائل اجتماعی و هنری ناب و هدفمند جهت ارائه شیوه‌های متنوع آموزشی بوده و از مقوله‌های تاثیرگذار بر مخاطب که مورد استقبال خاصی نیز مواجه می‌شود، به حساب می‌آید.

در همین راستا اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در نمایشگاه بزرگ کتاب استان با برپایی غرفه کاریکاتور کتاب، بیش از ۹۰ اثر از بر‌ترین کاریکاتوریست‌های جهان را با موضوع کتاب و کتابخوانی در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

این کاریکاتور‌ها نمونه‌ای از بهترین آثار ارائه شده به نخستین مسابقه بین المللی کاریکاتور کتاب بوده‌اند که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با مشارکت خانه کاریکاتور برگزار شده است.

اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این نمایشگاه علاوه بر غرفه کاریکاتور کتاب، دارای دو غرفه دیگر می‌باشد که با حضور کتابداران و کار‌شناسان، ارائه مشاوره کتاب، انجام مسابقات کتابخوانی و برنامه‌های ویژه کودکان در این غرفه‌ها انجام می‌شود و یک ایستگاه مطالعه نیز در کنار این غرفه‌ها برپا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز