خبرگزاری کار ایران

خطیب جمعه ساری:

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام در جهان می شود/نامزدهای انتخاباتی در مناظرات اخلاق را رعایت نمی کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۶۶۲

خطیب جمعه ساری گفت: حضور حداکثری وفعال مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام در عرصه های بین المللی خواهد شد.

به گزارش ایلنا،آیت الله نورالله طبرسی در نماز جمعه امروز ساری با تبریک مولود حضرت ولی عصر (عج)، اظهار داشت:به دلیل حاضر بودن این امام عصر و عیدی که بدون عزاست با دیگر اعیاد ائمه اطهار متفاوت است.

وی افزود:ظهور امام زمان (عج) حتمی است و ما به عنوان منتظران امام ضرورت دارد تقوا و ترک گناه که از خواسته های آن حضرت است را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

خطیب جمعه ساری با اشاره به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: انتخابات یک آزمون بزرگ است و مردم ولایتمدار ایران همواره با شرکت در انتخابات دست دشمنان اسلام را کوتاه کرده اند.

آیت الله طبرسی انتقال قدرت نرم را از دستاوردهای مهم انتخابات برشمرد و افزود: این دستاورد نیز از برکات انتخابات در جامعه به شمار می آید.

وی با بیان اینکه انتخابات مسئله فراجناحی است و هیچ ارتباطی به احزاب و گروه ها ندارد چرا در پیروزی انقلاب همه مردم با هر گونه سلایق سیاسی حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با مهم بر شمردن انتخابات و حضور حداکثری مردم در این حماسه بزرگ،گفت:انتخابات به لحاظ جهانی نیز حائز اهمیت بوده چرا که دشمنان بر آنند تا جمهوری اسلامی از ریشه خشکانده شود اما همین حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب سبب می شود تا دشمنان اسلام عقب نشینی کنند.

وی ادامه داد:حضور مردم همراه با نظام جمهوری اسلامی ،هویت فرهنگی،سیاسی و فکری این نظام مقدس را به جهانیان ثابت می کند.

خطیب جمعه ساری با مهم  بر شمردن انتخابات ریاست جمهوری ، گفت: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری موجب می شود تا واکسینه شویم و دشمن هرگز جرات نکند به ما تعرض کند.

وی با بیان اینکه انتخابات نمایش کفر و اسلام است ضمن اینکه جبهه اسلام باید مادام قوی تر باشد ، افزود: انتخابات جبهه ای با جنگ نرم  و مبارزه غیر مستقیم با دشمنان اسلام است.

آیت الله طبرسی به مناطرات اخیر ریاست جمهوری اشاره  و با ابراز گله مندی از برخی شعارهای بی اساس ، گفت: برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری حریم اخلاق را رعایت نمی کنند و با شعارهای آرمانی ،گویی در جامعه حضور ندارند، انتطار نداریم چنین صحبت های تحریک کننده و بدون دلیل مطرح کنند.

وی ادامه داد: مردم گوششان از وعده های پوشالی از قبیل "نفت را سر سفره هایتان می آورم" و غیره پر است و بخوبی قدرت تحلیل سیاسی دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ، اظهار داشت:مردم جامعه ما در طول 37 سال اخیر همواره آزادی داشته اند و هرگز فردی بخاطر عدم شرکت در انتخابات مورد شماتت و سرزنش قرار نگرفت.

آیت الله طبرسی گفت: مردم به شورایی رای می دهند که از تخصص، تعهد و تجربه برخوردار باشد و مشکلات مردم و شهر را به خوبی احصاء کرده و در صدد رفع آن تلاش کند.

وی با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) ، افزود:  امنیت کشور مرهون آنانی است که  در کنار نیروی نظامی کشور خدمات شایسته ای انجام دادند .

خطیب جمعه ساری به برگزاری نخستین سالگرد شهدای خان طومان در ساری اشاره کرد و از عدم حضور مسئولین استانی و شهرستانی  در این مراسم گله مند شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز