خبرگزاری کار ایران

اعتراف سارق داخل خودرو به 20 فقره سرقت در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۵۹۳

سرپرست انتظامی شهرستان"قائم شهر"، از شناسایی و دستگیری سارق داخل خودرو با 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا سرهنگ "شعبان مهری اواتی" در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 قرار گرفت.

وی تصریح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، متهمان با پرسه زنی در مناطق حاشیه شهر اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کنند.

سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: مأموران کلانتری 12 با انجام تحقیقات ویژه و تلاش شبانه روزی یکی از متهمان پرونده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ مهری، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به 20 فقره سرقت داخل خودرو با همکاری سه همدستش اقرار کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر، با اشاره به شناسایی دیگر متهمان این پرونده از دستگیری سه متهم به سرقت خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ مهری به شهروندان هشدار داد:از گذاشتن هرگونه وسایلی از قبیل تلفن همراه، اسناد، شناسنامه، پول نقد و ... بر روی صندلی خودرو خودداری و برای پارک خودرو در خیابان ها و کوچه ها نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز