خبرگزاری کار ایران

انهدام دو باند زورگیری در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۳۸

در پی رسیدگی به یک پرونده سرقت از کلانتری ۱۱ زاهدان و دستگیری یک نفر سارق، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای دو باند زورگیری در زاهدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " ابراهیم ملاشاهی " با اعلام این خبر گفت: در پی رسیدگی به یک پرونده سرقت از کلانتری ۱۱ زاهدان و دستگیری یک نفر سارق، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سرهنگ " ملاشاهی " افزود: با پیگیری پرونده، فرد دستگیر شده اعتراف کرد با همدستی چند نفر دیگر با تهدید چاقو اقدام به سرقت سه دستگاه تلفن همراه از شهروندان کرده اند که در این راستا مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه چهار همدست متهم دستگیر شدند.

ریییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در ادامه به دستگیری دو سارق زورگیر دیگر در زاهدان اشاره کرد و افزود: با مراجعه فردی ۶۴ ساله با مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی و اظهارات نامبرده مبنی بر سرقت وجه نقد از او توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، تحقیقات پلیس آگاهی در این خصوص آغاز شد.

ملاشاهی تصریح کرد: ماموران با استفاده از اظهارات شاکی و بررسی محل جرم و همچنین با استفاده از روش های خاص پلیسی موفق شدند خودرو پراید و مالک آن را شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی مالک خودرو و مخفیگاه متهمان در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و پس از مواجهه با شاکی شناسایی شده و به جرم خود اعتراف کردند.

" ملاشاهی " در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز