خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر خبر داد:

اعتبار بیش از یک میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی آموزش و پرورش بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۱۸۹

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر از اعتبار بیش از یک میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی آموزش و پرورش بهشهرخبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در حاشیه  نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم  در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع، تلاش 2 هزار و160 فرهنگی در 176 مدرسه برای ارائه خدمات آموزشی به 24 هزار و 600 دانش اموز بهشهری ستودنی است.
اصغری به کمک بیش از 1 میلیارد و 100 میلیون تومانی 600 خیر در شهرستان بهشهر اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش شهرستان بهشهر  طبق ارزیابی شاخص های پروژه مهر در آبان 1394 رتبه دوم در بین 32 شهرستان – ناحیه و رتبه دوم در میان شهرهای استان کسب کرد.
وی با اشاره به موفقیت 20 دانش اموز در کسب رتبه زیر هزار کنکور سراسری امسال  گفت: 2 دانش آموز  در رشته علوم تجربی رتبه دورقمی را بدست آوردند و معدل کتبی دانش اموزان سال سوم در امتحانات نهایی امسال به نسبت سال گذشته دو پله صعود داشت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر کسب رتبه اول دانش آموز بهشهری در مسابقات آسیایی شطرنج،کسب عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات دانش آموزی  کشور در رشته ژیمناستیک و کسب رتبه برتر رشته تکواندو در سطح کشور را بخشی از مقام های کسب شده دانش آموزان در مسابقات ورزشی مختلف اعلام کرد.
اصغری از اعزام بیش از هزار نفر از دانش آموزان بهشهری به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: پس از بازگشت، مسابقاتی با موضوع  ماحصل سفر در استان برگزار و 217 اثر ارسال شد که 37 اثر موفق به رتبه برتر استانی شدند.
وی ساخت فضاهای آموزشی را یکی از دغدغه های جدی آموزش و پرورش بهشهر دانست و ادامه داد: سالن ورزشی شهیدان باطبی ، کانون فرهنگی ، هنری و تربیتی شهید هاشمی نژاد ، مقاوم سازی دبیرستان امام رضا و کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه حضرت معصومه در زاغمرز با اعتبار 1 میلیارد و 700 میلیون تومانی از پروژه های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان بهشهر است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افتتاح آزمایشگاه نانو در این شهرستان را اقدامی مهم اعلام کرد و گفت: 8 سوئیت نیز برای ارائه خدمات رفاهی ستاد اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شد که مورد استقبال همکاران فرهنگی قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز